• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد:

برای جلوگیری از قاچاق کالا باید بازار فروش ما آماده باشد

  • کد خبر : 31444
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
برای جلوگیری از قاچاق کالا باید بازار فروش ما آماده باشد

به گزارش دیار شهریار محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با اعضای هیات مدیره شهرک سهندآذران اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق کالا باید بازار فروش ما آماده باشد و موانع سرمایه‌گذاری رفع شود تا تولید و ایجاد اشتغال رونق یابد. وی افزود: در […]

به گزارش دیار شهریار محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با اعضای هیات مدیره شهرک سهندآذران اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق کالا باید بازار فروش ما آماده باشد و موانع سرمایه‌گذاری رفع شود تا تولید و ایجاد اشتغال رونق یابد.

وی افزود: در شهرک‌های عالی نسب و سهندآذران کارآفرینان دانشمندی هستند که دغدغه اشتغال‌آفرینی جوانان را دارند و از اینکه این شهرک‌ها در نزدیکی بستان‌آباد هستند خوشحالیم.

وحدتی اذعان داشت: هر چه بتوانیم تلاش می‌کنیم تا موانع توسعه این شهرک‌ها و ایجاد اشتغال در منطقه را رفع کنیم.

نماینده بستان‌آباد در مجلس از وضع مالیات بیشتر بر کالاهای ایرانی برخلاف کالاهای سایر کشورها ابراز گلایه کرد و گفت: مجدانه پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس هیات مدیره شهرک خصوصی سهندآذران نیز تصریح کرد: این شهرک ماحصل ۹ سال زحمت و دوندگی است که اگر برخی کم لطفی‌ها نبود در عرض یک یا دوسال به سرانجام می‌رسید.

سید باقر شریف‌زاده افزود: این شهرک در زمینی به وسعت ۲۲ هکتار احداث شده و ۲۰ سهامدار اصلی دارد که عمدتا شرکت‌های دانش بنیان TI و ICt در آن دایر هستند.

وی به دایر بودن نیروگاه ۵ مگاواتی در شهرک اشاره و اضافه کرد: امیدواریم بهره‌برداری‌های مناسبی از این شهرک در جهت اشتغال‌زایی صورت گیرد. .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.