• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد

حماسه نه دی ماه نشانگر پشتیبانی و وحدت امت با ولایت

  • کد خبر : 31610
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
حماسه نه دی ماه نشانگر پشتیبانی و وحدت امت با ولایت

فرمانده سپاه بستان آباد در مصاحبه با خبرنگار دیارشهریار، حماسه عظیم مردمی نهم دی ماه را تجلی پشتیبانی و وحدت جدایی ناپذیر امت با ولایت عنوان کرد و بصیرت افزایی را تنها راه خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان دانست . به گزارش دیارشهریار، حسین محمدی فتنه ۸۸ را نقشه ای کوتاه نظرانه برای ایجاد […]

فرمانده سپاه بستان آباد در مصاحبه با خبرنگار دیارشهریار، حماسه عظیم مردمی نهم دی ماه را تجلی پشتیبانی و وحدت جدایی ناپذیر امت با ولایت عنوان کرد و بصیرت افزایی را تنها راه خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان دانست .

به گزارش دیارشهریار، حسین محمدی فتنه ۸۸ را نقشه ای کوتاه نظرانه برای ایجاد شکاف در بین صفوف ملت در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ذکرکرد و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در حماسه ۹ دی ماه شکوه، عظمت و مردمی بودن نظام اسلامی را به رخ تمام دنیا کشاند و اقتدار نظام اسلامی را در نظام بین الملل ارتقا بخشیدو تثبیت نمود.

محمدی فتنه گران را دست پروردگان قدرت های استکباری برای مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد که تلاششان هنجارشکنی و از بین بردن ارزش های الهی و انقلابی در بین مردم و ساقط کردن نظام اسلامی بود که به دست مردم ولایت مدار و مومن ایران اسلامی پس زده شدند.

فرمانده سپاه بستان آباد نقش بی بدیل رهبری انقلاب اسلامی در آگاه سازی و روشنگری وهدایت سیاسی مردم را بسیار شگفت انگیز و غیر قابل توصیف عنوان کرد که مقابل بسیاری از ناهنجاری ها و خسارات و تلفات را گرفت و موجبات وحدت بیش از پیش مردم را فراهم نمود.

حسین محمدی بزرگداشت روز ۹ دی را بسیار ارزشمند و یاد آور رشادت های مردم در دفاع از حریم ولایت و نظام اسلامی دانست و با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم، ملت ایران اسلامی راملتی ولایی و با بصیرت توصیف کرد .

وی تلاش اصلی دشمنان را به فراموشی سپردن حماسه عظیم نهم دی ماه عنوان کرد و وظیفه اصلی نیروهای مومن و حزب الهی را روشنگری و بصیرت افزایی در بین مردم برای حفظ و ماندگاری این حرکت الهی دانست .

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.