• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
روابط عمومی بنیاد مسکن:

استفاده از تسهیلات برای مقام سازی ساختمان های نا امن

  • کد خبر : 31624
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
استفاده از تسهیلات برای مقام سازی ساختمان های نا امن

به گزارش دیارشهریار  به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن بستان آباد ،استان آشرقی به ویژه شهرستان بستان آباد یکی از زلزله خیز ترین شهرستانهای استان و کشور میباشد که این امر ، توجه ویژه به مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی وشهری را میطلبد. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه اداری و […]

به گزارش دیارشهریار  به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن بستان آباد ،استان آشرقی به ویژه شهرستان بستان آباد یکی از زلزله خیز ترین شهرستانهای استان و کشور میباشد که این امر ، توجه ویژه به مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی وشهری را میطلبد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه اداری و شرعی بطور مرتب و به طرق مختلف واعلام در جلسات هم اندیشی و با حضور در روستاها ، نصب آگهی و …. اهالی محترم را جهت مقام سازی برای در امان ماندن از مخاطرات  واستفاده از تسهیلات مقاوم سازی دعوت مینماید.

متاسفانه اهالی  برخی روستاها اهمیت موضوع را درک نکرده و رغبت چندانی برای مقاوم سازی و استفاده از تسهیلات نشان نمیدهند که این موضوع باعث ایجاد بار مالی برای دولت به هنگام وقوع حوادث میگردد.

لذا خواهشمند است به نحو مقتضی واحدهای نامقاوم را شناسایی و جهت بهره مندی از تسهیلات به بنیاد مسکن معرفی نمایند.

این در حالیست که سهمیه های تخصیصی شهرستان بستان آباد به دلیل عدم استقبال روستاییان به سایر شهرستانهای پیشگام انتقال میگردد.امید است با فعالیتهای بعمل آمده یکی از دغدغه های مهم دولت که همانا آبادانی روستاها میباشد محقق گردد .

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.