• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
نماینده مردم شهرستان بستان آباد

افزایش اشتغال و رفع معضل بیکاری در کشور همواره حجم عظیمی از مردم را به افزایش جمعیت و فرزند آوری ترغیب می کند

  • کد خبر : 31736
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
افزایش اشتغال و رفع معضل بیکاری در کشور همواره حجم عظیمی از مردم را به افزایش جمعیت و فرزند آوری ترغیب می کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش اشتغال و رفع معضل بیکاری در کشور همواره حجم عظیمی از مردم را به افزایش جمعیت و فرزند آوری ترغیب می کند.

برنامه گفت و گوی اجتماعی با موضوع بررسی چالش‌ های جمعیتی و سیاست های تشویقی جمعیت در ایران، با حضور محمد وحدتی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه محمد وحدتی با اشاره به فعالیت های مجلس و دولت در زمینه ی گسترش سیاست های افزایش جمعیت در کشور، گفت: امروزه دولت، مجلس و بسیاری از نهادهای موثر در کشور دغدغه ی افزایش جمعیت کشور را دارند، در حالی که برخی از اوقات اهتمام به اجرای این سیاست مورد توجه و عمل قرار نمی گیرد.

وی با اشاره به ابعاد تبلیغاتی افزایش جمعیت در کشور، اظهار داشت: آگاهی مردم در خصوص لزوم افزایش جمعیت کشور باید به میزان مطلوبی ارتقا پیدا کند، به طوری که مردم در اثر آگاهی و تبلیغات انجام شده دست به افزایش جمعیت بزنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه اضافه کرد: اطلاع رسانی و آگاهی مردم در خصوص افزایش جمعیت همواره باید با همت مسئولین و اجرای برنامه هایی دقیق همراه باشد.

وی با اشاره به ارتباط اشتغال و افزایش جمعیت در کشور، توضیح داد: افزایش اشتغال و رفع معضل بیکاری در کشور همواره حجم عظیمی از مردم را به افزایش جمعیت و فرزند آوری ترغیب می کند.

محمد وحدتی همچنین در ادامه تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از اوقات قوانین و برنامه ریزی های موجود فقط در مرحله ی جلسات و گفتمان های داخلی باقی می مانند، در حالی که تمامی طرح های روی کاغذ بدون آمدن به میدان عمل نتیجه ای نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.