• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
امام جمعه بستان آباد

ملت ایران اسلامی باید قدردان نعمت وجود ولایت باشند

  • کد خبر : 31817
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
ملت ایران اسلامی باید قدردان نعمت وجود ولایت باشند

به گزارش دیار شهریار امام جمعه شهرستان بستان آباد به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دیدار مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان قیام مردم و وقوع و دوام  انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قرن توصیف و آن را از الطاف خفیه الهی برای ملت ایران و تمام آزادگان جهان دانست . حجت […]

به گزارش دیار شهریار امام جمعه شهرستان بستان آباد به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دیدار مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان قیام مردم و وقوع و دوام  انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قرن توصیف و آن را از الطاف خفیه الهی برای ملت ایران و تمام آزادگان جهان دانست .

حجت الاسلام رضوی در این دیدار مردم را ستون فقرات نظام اسلامی معرفی کرد و مردمی بودن نظام اسلامی را دلیل بقاء و دوام نظام اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام سید رضا رضوی در ادامه این دیدار داشتن رهبران شایسته و الهی را نعمتی برای جوامع برشمرد و افزود ملت ایران اسلامی باید قدردان نعمت وجود ولایت باشند و با حفظ وحدت و پشتیبانی از رهبری انقلاب اسلامی شاکراین نعمت الهی باشند.

امام جمعه شهرستان بستان آباد با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه درس و عبرت این ایام را ولایت مداری و ولایت محوری دانست و تاکید کرد حضرت زهرا (س) با آن مقام و جایگاه برای حفظ جایگاه ولایت از جان خود گذشتند و برای اینکه رهبری امت رهبری ولایی باشد در این راه شهید شدند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سالهای گذشته عامل اصلی پیشرفت و توسعه را عمل به منویات رهبری انقلاب اسلامی عنوان کرد و خیر دنیا و آخرت مسئولین را در عمل به منویات ولی فقیه و خدمت به مردم دانست .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.