• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
سيد نور الدين عافي

امنیت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 31864
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
امنیت  دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

شخصیت معروف کتاب نورالدین پسر ایران آقای سید نورالدین عافی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان بستان آباد عدم شناخت و انس جوانان با فرهنگ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را کم کاری نیروهای انقلابی عنوان کرد.

به گزارش دیار شهریار  شخصیت معروف کتاب نورالدین پسر ایران در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار ما گفت : بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای مردم و بخصوص نسل جوان را یک ضرورت است و تاثیر کتاب نورالدین پسر ایران در شناخت مردم از رزمندگان و دوران دفاع مقدس بی نظیر میباشد.

سید نور الدین عافی امنیت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و آنرا با امنیت آمریکا و کشورهای اروپایی غیر قابل قیاس دانست که هر روز قتل و کشتار رخ می دهد و از برکات انقلاب اسلامی تامین امنیت کشورهای مسلمان به دست رزمندگان مدافع حرم است که صدور انقلاب را برای جهانیان نوید می دهد .

شخصیت کتاب نورالدین پسر ایران بازگشت مسئولان به خط انقلاب و مسیر شهدا را تنها راه توفیق برای انجام دین خون شهیدان برشمرد و خدمت به مردم را از عنایات خاصه پروردگار به مسئولان دانست.

وی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس را جوانانی از جنس همین مردم معرفی کرد که تنها و تنها با اقتدا به امام امت و ولی فقیه زمان راه حق را شناختند و مسیر رستگاری را پیمودند و امروز جوانان برای رسیدن به مقام شهدا و رزمندگان باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.