• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

انقلاب اسلامی منشا بیداری های اسلامی و آزادی خواهانه در دنیا

  • کد خبر : 31870
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
انقلاب اسلامی منشا بیداری های اسلامی و آزادی خواهانه در دنیا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد در جمع مردم روستای قزلجه میدان به مناسبت دهه مبارک فجر، انقلاب سلامی ایران را منشا بیداری های اسلامی و آزادی خواهانه از چنگال استکبار جهانی دانست و برلزوم ایستادگی و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش دیار شهریار  ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را نقطه عطفی در تاریخ بشریت عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی تمام ملت های دربنداستکبار از خواب غفلت بیدار شده اند و استکبار جهانی انقلاب اسلامی را نخستین تهدید برای بقای خود می داند و با تمام توان و امکانات برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در تلاش است.

محمدزاده در ادامه با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۳۹ سال اخیر تاکید کرد: استقلال و آزادی و امنیت پایداری که امروز در کشور وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم و رهنمودها و راهنمایی های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و امروز وظیفه ملت وحدت کلمه و پشتیبانی از دستاوردهای این انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان های اسلام است.

وی تلاش دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را غیر قابل تصور عنوان کرد و از فعالان فضای مجازی برای آگاه سازی مردم و ایجاد روشنگری در این فضای غبارآلود را خواستار شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.