• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد:

حمایت از مستضعفین و محرومان افتخار نظام اسلامی ‎

  • کد خبر : 31874
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
حمایت از مستضعفین و محرومان افتخار نظام اسلامی ‎

فرمانده سپاه بستان آباد در حاشیه بدرقه تیم جامعه پزشکی برای خدمت رسانی در مناطق محروم افتخار نظام اسلامی را در حمایت از مسضعفین و محرومان دانست و برلزوم خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.

به گزارش دیار شهریار فرمانده سپاه بستان آباد  در گفتگو با خبرنگار ما گفت : تلاش برای خدمت بی منت و تحمل زحمات برای ارائه تسهیلات به اقشار ضعیف در مناطق دور افتاده را جهاد فی سبیل الله و اعتلای اقشار مستضعف و گسترش رفاه عمومی را از اولویت ها برشمرد.

حسین محمدی با اشاره به خدمات چندین ساله بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به اقشار جامعه از افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در چند روستای شهرستان همچون افتتاح غسالخانه روستای گلاخانه، افتتاح مسجد در روستای کرگان و تاسیس آشپزخانه و سرویس بهداشتی روستای خلیله ده خبرداد.

وی  افزایش رفاه عمومی و کاهش فقر مطلق و رسیدگی به وضع مستضعفین نسبت به دوران پیش از انقلاب را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با مردم به پیروزی رسید و به پشتیبانی مردم دوام و بقا یافته است.

فرمانده سپاه بستان آباد تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب بارها در فرمایشات خویش به مسئولان فرموده اند تا به وضع مردم رسیدگی کنند و در خدمت مردم باشند و سپاه و بسیج نیز همیشه خود را مدیون مردم انقلابی می داند و در خدمت ملت ایران است .

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.