• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
فرماندار بستان آباد گفت

از اولین مسافرین نوروزی عید بسته هدیه شامل سوغاتی شهرستان، یک شاخه گل ولوح تبریک استقبال شد

  • کد خبر : 32177
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
از اولین مسافرین نوروزی عید بسته هدیه شامل سوغاتی شهرستان، یک شاخه گل  ولوح تبریک استقبال شد

با بسیج تمام امکانات و توسعه تعامل با دستگاه های اجرایی شهر، سعی داریم مهمان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات رسانی به شهروندان عزیز را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش دیارشهریار؛ فرماندار شهرستان بستان آباد ظهر امروز در حاشیه  مراسم  استقبال از میهمانان نوروزی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: استقبال از اولین مسافر ورودی به شهر بستان آباد نیز بر اساس روال سال های گذشته انجام گرفت.

موسوی هدف از این اقدام را نشان دادن فرهنگ و سنت دیرینه میهمان نوازی اهالی شهرستان بستان آباد عنوان کرد و افزود: سفری ایمن و سرشار از خاطرات خوش از شهرتاریخی ،فرهنگی بستان آباد (اوجان ) را برای تمامی میهمانان و مسافرانی که قصد بهره مندی از مواهب طبیعی و گردشگری این شهرستان را دارند، آرزومندم.

وی افزود: با بسیج تمام امکانات و توسعه تعامل با دستگاه های اجرایی شهر، سعی داریم مهمان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات رسانی به شهروندان عزیز را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار بستان آباد در پایان از رانندگان و مسافران خواست تا با رعایت نکات ایمنی و همچنین توجه به علایم راهنمایی رانندگی با آرامش خاطر سفر کرده و درصورت بروز مشکل با شماره تلفن های اضطراری تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است در مراسم استقبال از اولین مسافرین نوروزی عید بسته هدیه شامل سوغاتی شهرستان، یک شاخه گل  ولوح تبریک به اولین مسافران ورودی به بستان آباد اهدا شد.
انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.