• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
شهردار بستان آباد گفت:

بستان آباد پیشانی آذربایجان است

  • کد خبر : 32182
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
بستان آباد پیشانی آذربایجان است

بستان آباد دارای پتانسیل های قوی در زمینه های طبیعی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و انسانی می باشد .

به گزارش دیارشهریار حسین کوهستانی شهردار بستان آباد در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته(۹۶/۱۲/۲۵) با تشریح عملکرد چهارماهه خود در شهرداری پرداخت و گفت : بستان آباد دارای پتانسیل های قوی در زمینه های طبیعی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و انسانی می باشد .

شهردار بستان اباد در ادامه این شهرستان را چهار راه و پیشانی آذربایجان دانستنه و تصریح کرد ، متاسفانه این شهر در سالهای اخیر نتوانسته به جایگاه اصلی خود دست یابد .

کوهستانی در ادامه با اشاره به وظیفه شهرداری غیر از فعالیت های عمرانی گفت :

وظیفه شهرداری فقط احداث پل و آسفالت ریزی نیست بلکه گستره وظیفه شهرداری و مدیریت شهری ایجاد فضایی سالم برای فعالیت های فرهنگی و جلب و مشارکت سرمایه گذار و بهبود حمل و نقل و ترافیک شهری و در یک کلام ایجاد شرایط رفاهی برای زندگی بهتر می باشد .

کوهستانی در ادامه با تقدیر از عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی سالیان گذشته در جهت تلاش برای عمران و آبادانی شهر گفتند : قدردانی از تلاشگران و تدابیر خوب آنها باعث تقویت روحیه و انگیزه مدیران نیک اندیش و فراوانی آن در جامعه خواهد شد .

شهردار بستان آباد در ادامه بی سر و سامانی های اخیر شهرداری بستان آباد را نتیجه عزل و نصب سریع شهرداران در فاصله زمانی کوتاه دانستند و افزودند ، اداره شهر نیازمند بهره گیری از مدیریت یکپارچه و جامع شهری می باشد .

وی در ادامه با اشاره به بدهی های اخیر شهرداری بستان آباد گفت :
باعنایات پروردگار متعال و همکاری و همدلی اعضای شوراهای اسلامی شهر و تلاش همکاران در مجموعه شهرداری و به ویژه شهروندان فهیم بستان آباد از کل بدهی بیش از هشت میلیارد تومانی شهرداری در آبانماه ۹۶ بیش از سه میلیارد تومان آن در طول چهار ماه گذشته تسویه گردیده است .

شهردار بستان آباد در ادامه با بیان اینکه اعتماد سازی در هر سازمانی باید در اولویت کاری آن سازمان باشد گفت :
تلاش بنده و همکاران مجموعه شهرداری جلب اعتماد مردم فهیم می باشد که به حول و قوه الهی کاهش بدهی های اخیر نمونه بارز آن در طول چهار ماه اخیر است.

کوهستانی در مورد برنامه های سال آتی گفت :
تکمیل میدان ولایت ( ورودی از تبریز ) طراحی و شروع عملیات احداث میدان خروجی ( به سمت تهران ) ، اقدام به خرید سهم آب منطقه ای آبگرم ،ساماندهی بازار روز ، آسفالت خیابانها و کوچه ها ، اجرای کف پوش پیاده روی خیابان های امام و طالقانی و غیره از اقدامات شهرداری در سال ۹۷ خواهد بود .

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.