• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
مسئول انجمن اسلامی مسجد جامع بستان آباد خبر داد

نمایشگاه مصور بوستان نهج البلاغه در مسجد جامع بستان آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 32221
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
نمایشگاه مصور بوستان نهج البلاغه در مسجد جامع بستان آباد افتتاح شد

نمایشگاه مصور فرمایشات گهربار امیر بیان ، حضرت علی (ع) با عنوان « بوستان نهج البلاغه » در قسمت غربی ( ورودی سابق ) مسجدجامع بستان آباد افتتاح شد

به گزارش دیار شهریار ، مسئول انجمن اسلامی مسجد جامع بستان آباد ظهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : نمایشگاه مصور فرمایشات گهربار امیر بیان ، حضرت علی (ع) با عنوان « بوستان نهج البلاغه » در قسمت غربی ( ورودی سابق ) مسجدجامع بستان آباد به دست امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام و المسلمین رضوی افتتاح شد.

شهرام مردپور سیماور هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ علوی و سبک زندگی اسلامی از منظر فرمایشات حضرت علی(ع) در سطح جامعه دانست و گفت : در این نمایشگاه ، فرمایشات امیرالمومنین (ع) به صورت کارتونی و مطابق امور روزمره زندگی ما تصویرسازی شده است تا اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان و بازدیدکنندگان داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد : ان شاءالله که این حرکت کوچک ، مقدمه ای برای نهادینه کردن سیره علوی در امور زندگی ما باشد و ما به معنای واقعی کلمه ، شیعه و پیرو مکتب اسلامی و امام علی (ع) باشیم .

مردپور در ادامه افزود : این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۱۳ فروردین برقرار خواهد بود و آماده بازدید همشهریان عزیز و بخصوص جوانان و نوجوانان گرامی است . نمایشگاه مصور « بوستان نهج البلاغه » به همت جوانان فرهنگی شهرستان ، اعضای انجمن اسلامی و کانون فرهنگی هنری عترت مسجد جامع بستان آباد و با حمایتهای همه جانبه اعضای محترم هیئت امنای مسجد جامع بستان آباد در حال برگزاری است .

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.