• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد گفت :

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستان آباد به مناسبت ۱۲ فروردین

  • کد خبر : 32227
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۲۲
پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستان آباد به مناسبت ۱۲ فروردین

۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است

به گزارش دیارشهریار  متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستان آباد به مناسبت ۱۲ فروردین روزجمهوری اسلامی به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین، جلوه ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمم ملت فهیم ایران اسلامی است که با مجاهدت ها و ایثار خود و با انتخابی تاریخ ساز، حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا نمودند.

۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و بنا بر فرموده ی رهبری کبیر انقلاب این روز یکی از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی مردم ایران است چرا که در این روز مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در جهت تحکیم ارکان انقلاب اسلامی، وحدت ملی و یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و با انتخاب آگاهانه در همه پرسی فراگیر خود تاریخ ساز شده و طومار استبداد و ظلم ۲۵۰۰ ساله رژیم ستم شاهی برچیدند.

روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند، به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است.

۱۲فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانه ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال ۱۳۹۷ و ایام ماه رجب و ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «حمایت از کالای ایرانی» شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

سرهنگ پاسدار   حسین محمدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستان آباد

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.