• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
فرماندار بستان آباد گفت:

انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از افزایش ۷۰ درصدی عوارضی بستان آباد زنجان

  • کد خبر : 32291
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از افزایش ۷۰ درصدی عوارضی بستان آباد زنجان

فرماندار بستان آباد ،از افزایش ۷۰ درصدی عوارضی در محدوده بستان آباد – زنجان انتقاد کرد.

به گزارش دیارشهریار ؛  فرماندار بستان آباد ،درجلسه شورای اداری این شهرستان گفت: این اقدام در شرایطی که دشمنان در صدد لطمه زدن به اقتصاد کشور هستند و قدرت خرید مردم نیز به شدت کاهش یافته ٰکار درست و سنجیده ای نیست.
وی افزود : افزایش عوارضی موجب افزایش تردد در محور جاده قدیم میانه – بستان آباد شده و در نتیجه احتمال بروز سوانح رانندگی و تصادفات به شدت زیاد شده است.
موسوی همچنین با اشاره به بحران آب و کمبود منابع آبی در کشور ، مدیریت بهینه مصرف آب را در شهرستان خواستار شد و ادامه داد : بیش از ۹۰ درصد آب بستان آباد در بخش کشاورزی مصرف می شود که باید در این بخش برای مصرف آب و آبخیزداری برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.
رییس دادگستری شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه با اشاره به افزایش تصرفات و ساخت و ساز ها در مسیلها و حریم رودخانه ها گفت: حوادث تلخ گذشته نشان داده است اگر تصرفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها و مناطق پر خطر جدی گرفته نشود درآینده نیز شاهد خسارتهای مالی و جانی فراوان خواهیم بود.
حجت الاسلام علیزاده ضرورت خود مراقبتی و نظارت های درون سازمانی ادارات برای کنترل فساد را یاد ضروری دانست و افزود : طبق قانون علاوه بر دستگاههای نظارتی مدیران ادارات نیز موظف هستند هرگونه تخلفٰ فساد و ناهنجاری را درحوزه فعالیت خود به دستگاه قضایی گزارش کنند

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.