• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد گفت :

اگر امروزه در جامعه شاهد مشکلات هستیم از غفلت ما است

  • کد خبر : 32316
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
اگر امروزه در جامعه شاهد مشکلات هستیم از غفلت ما است

حماسه سوم خرداد پرافتخارترین مقطع دوران ﻫﺸﺖ ﺳﺎل دﻓﺎع ﻣﻘﺪس اﺳﺖ ﮐﻪ ‌ﺑﺎ اﯾﺜﺎرﮔﺮی ﻣﺮدم اﯾﺮان و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ در ﺳﺎﯾﻪ وحدت ملی، اﯾﻤﺎن و ﺗﺒﻌﯿﺖ از وﻻﯾﺖ ﻓﻘﯿﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﻪ دﺷﻤﻦ ﺑﻌﺜﯽ وارد ﮐﺮد.

به گزارش دیارشهریار فرمانده سپاه شهرستان بستان آباد در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خونین با تبریک این روز؛ آزادسازی خرمشهر را یکی از محوری‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس دانست و افزود: حماسه سوم خرداد پرافتخارترین مقطع دوران ﻫﺸﺖ ﺳﺎل دﻓﺎع ﻣﻘﺪس اﺳﺖ ﮐﻪ ‌ﺑﺎ اﯾﺜﺎرﮔﺮی ﻣﺮدم اﯾﺮان و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ در ﺳﺎﯾﻪ وحدت ملی، اﯾﻤﺎن و ﺗﺒﻌﯿﺖ از وﻻﯾﺖ ﻓﻘﯿﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﻪ دﺷﻤﻦ ﺑﻌﺜﯽ وارد ﮐﺮد.

سرهنگ حسین محمدی در ادامه افزود: اگر امروزه در جامعه مشکلاتی می بینیم باید بدانیم که دال بر قدرت دشمنان نظام و انقلاب نیست بلکه به دلیل غفلت ما است.

وی با اشاره به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که فرموده اند خرمشهرها در راه اند خاطرنشان کرد : امروزه که دشمنان نظام که به ماهجوم می آورند می خواهند سنگر های اعتقادی و ایمان جوانان و ملت مارا‌ تخریب کنند و ما نباید غفلت کنیم و خود را به خواب بزنیم و باید با ایمان قوی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) حمایت کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بستان آباد با تاکید بر اینکه حماسه سوم خرداد باید به یک باور فرهنگی گسترده و حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شود، گفت: روز سوم خرداد برای مردم ایران نماد ایستادگی و مقاومت است و باید آن را به نحو احسن ارج نهیم.

 

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.