• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
به همت خانه ی هلال جمعیت هلال احمر بستان آباد صورت گرفت؛

اهدای ۸ سری کمک جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در دهه کرامت

  • کد خبر : 32884
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
اهدای ۸ سری کمک جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در دهه کرامت

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و با همت خانه ی هلال و خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد تعداد ۸ سری کمک جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار اهدا شد.


به گزارش پایگاه خبری دیارشهریار ، علی مرسلی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد گفت : در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز جشن های دهه کرامت داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد در اقدامی نیکوکارانه ۸ سری کمک جهیزیه را به نوعروسان کم برخوردار هدیه کردند.

وی افزود : مبلغ ریالی این هدایا به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان شامل؛ اجاق گاز، ماشین رختشویی، سرویس و ظروف آشپزخانه، پنکه ، سرویس رختخواب، پتو و بخشی از لوازم اولیه و ضروری زندگی است که با همت خانه ی هلال و از طریق کمک‌های مردمی داوطلبانه و مساعدت خیرین اهدا شده است.

مرسلی گفت: این طرح قدمت چندین ساله در شهرستان داشته و در طول سال و در ایام و مناسبت ها بویژه اعیاد تهیه و اهدای کمک جهیزیه به خانواده‌های نیازمند با حفظ کرامت انسانی آنها صورت می گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد گفت : در ایام ولادت کریمه اهل بیت(س) و دهه کرامت تعداد ۸ کمک جهیزیه به همت خیرین و خانه ی هلال جمعیت هلال احمر بستان آباد تهیه و اهدا شد.
گفتنی است، عموم مردم و خیرین با هر توان مالی می‌توانند با اهدای هر مبلغ و همچنین با اهدای کمک‌های غیرنقدی در این امر خیر سهیم باشند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.