• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سقوط مرگ بار کارگر ۵۰ ساله به چاه کشاورزی در روستای قره بابا از توابع بستان آباد

  • کد خبر : 32896
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد گفت: حادثه سقوط در چاه کشاورزی در روستای قره بابا از توابع بستان آباد جان یک مرد را گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بستان آباد ، علی مرسلی در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار این خبرگزاری در شرح این خبر، افزود: عصر روز سه شنبه مورخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ یک مورد حادثه سقوط در چاه کشاورزی در روستای قره بابا از توابع بستان آباد توسط عوامل اورژانس به جمعیت هلال احمر بستان آباد گزارش شده که بعد از گزارش این حادثه تیم نجات از هلال احمر بستان آباد ، یک تیم از پایگاه استاد شهریار و آتش‌نشانی شهرداری بستان آباد و تیم اورژانس شهرستان بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

مرسلی با بیان این‌که در داخل این چاه مقدار زیادی آب وجود داشت ، اظهار کرد: این کارگر داخل آب سقوط کرده بود و با توجه به شرایط سخت موجود، تیم های نجات هلال احمر و آتش‌نشانی به داخل چاه اعزام شد و عملیات را آغاز کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد گفت : بعد از خروج این کارگر از داخل آب و انتقال وی به سطح زمین، تحویل به عوامل اورژانس، و با تایید عوامل مربوطه متأسفانه این کارگر جان خودش را از دست داده بود .

وی گفت: فعلا علت حادثه و فوت کارگر معلوم نبوده علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

علی مرسلی از کارگران و چاه کن هایی که در زمینه چاه فعالیت می‌کنند خواست قبل از آغاز فعالیت خود از سلامت و تجهیزات مورد استفاده به ویژه طناب‌ها و تسمه‌های مهارکننده و انواع گره‌های لازم اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان از همشهریان عزیز خواست در بروز حادثه خونسردی خودرا حفظ کرده و با شماره تلفن های اضطراری ۱۱۲ ، ۱۲۵ ، ۱۱۰ و یا ۱۱۵ تماس حاصل فرمایند

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.