• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان انجام شد؛

بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بستان‌آباد

  • کد خبر : 33097
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بستان‌آباد

سه طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بستان‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آناج، گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بستان‌آباد یکی از این طرح‌ها بود که با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان اجرا شده و با بهره‌برداری از آن، ۴۷۱ خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح که در جمع اهالی روستای سیر وسطی برگزار شد، سیاست اصلی نظام را تحقق عدالت در توزیع امکانات ملی و رفع محرومیت از چهره روستاها عنوان کرد و گفت:روستاییان ما جزو تولیدکنندگان نیازهای کشور هستند و امکانات باید بدون منت در اختیار آنها قرار گیرد.

عابدین خرّم با بیان اینکه آرامش و آسایش مردم بهترین خاطره برای مسئولان است، افزود: شأن مسئولان در نظام اسلامی، خدمت به مناطق محروم است و مسئولان اگر در این مناطق حضور داشته باشند نمره قبولی می‌گیرند.

وی اظهار داشت: خدمت جهادی و بی‌منت و تلاش برای عمران و آبادانی و حل مشکلات مردم، سیاست قطعی دولت مردمی‌و عدالت‌محور آیت‌الله رئیسی است و هر مسئولی که در این دولت در کنار مردم نباشد باید خود را مذمت کند.

خرّم همچنین اولویت دادن به روستاها در اعطای تسهیلات و خدمات را از تصمیمات نظام جمهوری اسلامی‌عنوان کرد و از اهالی روستاها خواست تا با استفاده از این فرصت، زمینه بازگشت و مهاجرت معکوس جوانان به روستاها را فراهم کنند.

گفتنی است میزان جمعیت تحت پوشش شبکه گازرسانی در شهرستان بستان‌آباد با افتتاح این طرح، به ۹۹.۵ درصد رسید که بالاتر از میانگین استانی است و عملیات گازرسانی به ۸ روستای باقی‌مانده نیز امسال آغاز می‌شود.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، پروژه‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان بستان‌آباد با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان به صورت نمادین در یکی از پایگاه‌های سلامت تازه‌ساخت این شهرستان افتتاح شد.

پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر شهرک ولیعصر و سایت‌های مسکن مهر بستان‌آباد و تیکمه‌داش نیز با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از سایت باستان‌شناسی اوجان در بستان‌آباد بازدید کرد و در جریان کاوش‌های باستان‌شناسی در این سایت قرار گرفت.

وی همچنین در بدو ورود به بستان‌آباد، در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی‌ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=33097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.