• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
فرماندار بستان آباد گفت :

لزوم ساماندهی سفره خانه های سنتی بستان آباد

  • کد خبر : 33123
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
لزوم ساماندهی سفره خانه های سنتی بستان آباد

در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان بستان آباد بر ساماندهی سفره خانه های سنتی این شهرستان تاکید شد.

به گزارش دیارشهریار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه ساماندهی سفره خانه های سنتی با رعایت ضوابط قانونی در حوزه استحفاظی این شهرستان لازم است افزود: متاسفانه در برخی از سفره خانه های سنتی فاقد پروانه کسب شاهد برخی مسائل غیراخلاقی و غیربهداشتی هستیم.
الهیاری ضرورت ساماندهی سفره خانه های سنتی و مجوزدار کردن آنها را یادآور شد و تصریح کرد: با سفره خانه های سنتی که مسائل بهداشتی و شئونات اسلامی را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات برخی از سفره خانه های سنتی در محدوده قزلجه میدان و اینکه در این حوزه دوگانگی مدیریت مشاهده می شود افزود: کلیه امورو مشکلات در محدوده شهرستان که در نزدیکی شهرستان تبریز است باید در خود شهرستان بستان آباد حل و فصل شود.
نوری خاطرنشان کرد: متاسفانه رستوران ها و سفره خانه های سنتی در این شهرستان بیشترین ضرر و زیان را در زمان شیوع کرونا دیده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم دراین جلسه با اشاره به قدرت بالای انتقال سویه جدید ویروس کرونا گفت: با وجود اینکه این ویروس در کشور مشاهده شده در استان ما گزارش نشده است.
درستی با بیان اینکه زنگ آماده باش برای مقابله با موج ششم بیماری کرونا در کشور و استان ما به صدا در آمده است تاکید کرد: تنها راه مقابله تزریق دز سوم واکسن کرونا در بالای افراد 18 سال و رعایت دقیق شیوه نامه بهداشتی است.

وی از اجرای طرح بازدید از مدارس توسط بهداشت و درمان استان خبر داد و افزود:چنانچه مدرسه ای امکان رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشد بسته می شود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=33123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.