• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

راز ناپدید شدن دختر جوان تبریزی هنوز هم سر به مُهر است

  • کد خبر : 33207
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
راز ناپدید شدن دختر جوان تبریزی هنوز هم سر به مُهر است

با گذشت ۳ماه از ناپدید شدن دختری ۲۵ساله در تبریز، ارسال یک بسته پستی به خانه آنها از مقصد تهران، تیم تحقیق را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.

به گزارش دیارشهریار به نقل از آناج، چند روز قبل خانواده دختری ۲۵ساله از تبریز راهی اداره آگاهی تهران شدند و گفتند که دخترشان از دی ماه سال گذشته به طرز مشکوکی ناپدید شده است.
پدر او توضیح داد: ما ساکن تبریز هستیم و دخترمان آخرین بار در یکی از روزهای دی ماه برای شرکت در جشن تولد یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. او حتی زمانی که در مراسم بود برای من و مادرش پیام فرستاد که تا ساعتی دیگر مراسم تمام‌شده و به خانه برمی‌گردد اما از آن شب به طرز مرموزی ناپدید شده و ما به‌شدت نگران سرنوشت او هستیم.
وی ادامه داد: در این مدت همه جا به‌دنبال دخترمان گشتیم اما ردی از او پیدا نکردیم. حتی نزد پلیس رفتیم و کمک خواستیم اما تحقیقات پلیس هم به نتیجه نرسید و سرنخی از دخترمان به‌دست نیامد تا اینکه یک هفته قبل یک بسته عجیب پستی به دستمان رسید. وقتی پستچی بسته را به ما تحویل داد، نام دخترمان به‌عنوان گیرنده روی آن نوشته شده بود. بسته از تهران ارسال شده و فرستنده یک پسر بود. بسته را که باز کردیم پر بود از کتاب‌های مختلف. اکثر کتاب‌ها رمان بود که برای دخترمان فرستاده شده بود. چون فرستنده از تهران بود احتمال دادیم فردی که بسته را برای دخترمان فرستاده احتمالا از سرنوشت او نیز با خبر باشد. به همین دلیل راهی پایتخت شدیم تا شاید ردی از دخترمان به‌دست آوریم و نگرانی هایمان پایان یابد.

به نقل از همشهری، با این شکایت، تحقیقات با دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران آغاز شد و اطلاعات تازه‌ای به‌دست آمد. نتیجه تحقیقات مأموران پلیس آگاهی تهران نشان می‌داد که دختر جوان چند روز بعد از جشن تولد دوستش، قدم در یک شرکت که در زمینه کسب‌وکار اینترنتی در تهران فعالیت می‌کرده گذاشته است. با تحقیق از کارکنان شرکت معلوم شد که دخترجوان برای مشورت درباره سرمایه‌گذاری در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی به آنجا رفته و مشاوره گرفته است. اما پس از آن دیگر کسی از سرنوشت او خبر نداشت. هم‌اکنون تحقیقات گسترده برای شناسایی فرستنده بسته پستی نیز آغاز شده تا با تحقیق از او معمای پیچیده ناپدید شدن دختر جوان رازگشایی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=33207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.