• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

آخرین آمار مدیران مستعفی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 358
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
آخرین آمار مدیران مستعفی آذربایجان شرقی

به گزارش دیار شهریار سعید شبستری‌خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور بر بی‌طرفی دولت در انتخابات تأکید کرده که مجریان امر انتخابات نیز این مهم را باید سرلوحه عمل خود بدانند. وی با تأکید بر اینکه مجریان نباید برای اجرای سالم انتخابات تحت تأثیر فضاسازی‌های جناحی قرار گیرند، گفت: رعایت امانتداری و […]

به گزارش دیار شهریار سعید شبستری‌خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور بر بی‌طرفی دولت در انتخابات تأکید کرده که مجریان امر انتخابات نیز این مهم را باید سرلوحه عمل خود بدانند.

وی با تأکید بر اینکه مجریان نباید برای اجرای سالم انتخابات تحت تأثیر فضاسازی‌های جناحی قرار گیرند، گفت: رعایت امانتداری و پایبندی به قانون، ملاک فعالیت‌های مجریان انتخابات است چرا که مهم‌ترین وظیفه مجریان، رعایت دقیق قانون است.

رئیس ستاد انتخابات استان، بخش عمده‌ای از سیاست‌های دولت را ایجاد نشاط سیاسی در کشور عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای امید، به ایجاد انتخاباتی پر نشاط با حضور فعال و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی کمک خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر بی‌طرفی فرمانداران و بخشداران در امر اجرای انتخابات گفت: فرمانداران و بخشداران باید ضمن جلوگیری از استفاده کاندیداها از منابع عمومی و امکانات اداری، از همراهی با نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس خودداری کنند تا شائبه عدم بی‌طرفی مجریان انتخابات ایجاد نشود.

شبستری از استعفای هفت نفر از مدیران استانی و رؤسای شهرستانی در مهلت مقرر قانونی خبر داد و گفت: دو نفر از مدیران ارشد استانی در شهر تبریز و پنج نفر از رؤسای شهرستانی با احتمال حضور در انتخابات دوره دهم، استعفا داده‌اند.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم با تأکید بر قانونمندی، سرلوحه برنامه‌های ستاد انتخابات استان است تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، با حضور حداکثری مردم باشیم.

انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم خبرگان رهبری همزمان ۷ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.