• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حرکات های تروریستی دشمنان نظام همواره مورد حمایت دولت آمریکا بوده است

  • کد خبر : 364
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
حرکات های تروریستی دشمنان نظام همواره مورد حمایت دولت آمریکا بوده است

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فیوضات معنوی ماه رمضان، این ماه را فرصت خود سازی و توجه عمیق به آخرت عنوان کرد و گفت: عمر انسان مانند یک مدرسه انسان سازی است. در این مدرسه انسان باید با تلاش […]

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فیوضات معنوی ماه رمضان، این ماه را فرصت خود سازی و توجه عمیق به آخرت عنوان کرد و گفت: عمر انسان مانند یک مدرسه انسان سازی است. در این مدرسه انسان باید با تلاش و کوشش خود نمرات قابل قبولی کسب کند و خود را آماده کند تا در عالم آخرت نتیجه این ممارست ها و تلاش ها را ببیند.

وی با اشاره به نزدیک شده شب های پر فیض قدر این شب ها را بهترین فرصت برای توبه،انابه و بازگشت به سوی پروردگار عالم برشمرد.

رضوی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به جنایت های آمریکا در طول چندین دهه علیه ملت های جهان، دولت آمریکا را دولتی غیر قابل اعتماد و فریبکار نامید و گفت: در طول این سال ها آمریکا همواره از دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده است و حرکات های تروریستی دشمنان این نظام همواره با حمایت دولت آمریکا بوده است.

امام جمعه بستان آباد با تقدیر از جایگاه و شخصیت والای شهید بهشتی این شخصیت مظلوم را الگوی خدمت صادقانه به مردم و نظام نامید.

در بخش دیگری از خطبه ها رضوی ضمن تشکر از تلاش های تیم هسته ای هوشیاری کامل مذاکره کنندگان هسته ای و توجه به منویات رهبری را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد در بخش پایانی صحبت های خود شرایط منطقه را بسیار حساس خواند و حمایت آمریکا و همپیمانانش را از جریان های تکفیری سند دیگری بر دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آمریکا بر شمرد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.