• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

دولت مدیران بهتری می‌توانست برای آذربایجان‌شرقی انتخاب کند

  • کد خبر : 391
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
دولت مدیران بهتری می‌توانست برای آذربایجان‌شرقی انتخاب کند

به گزارش دیار شهریار محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با انتقاد ضمنی از عملکرد دولت، برخی تغییرات مدیریتی را متناسب با جایگاه آن پست ندانسته و از عدم همراهی دولتمردان استانی در این زمینه انتقاد کرد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در استان طی […]

به گزارش دیار شهریار محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با انتقاد ضمنی از عملکرد دولت، برخی تغییرات مدیریتی را متناسب با جایگاه آن پست ندانسته و از عدم همراهی دولتمردان استانی در این زمینه انتقاد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در استان طی دو سال اخیر گفت: برخی انتصابات خوبی صورت گرفته و برخی انتصابات نیز می‌توانست بهتر از این باشد.

فرهنگی افزود: در مجموع عملکرد دولت را در این ابعاد چندان مثبت ارزیابی نمی‌کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته برخی ابهامات نیز وجود دارد مانند حضور افراد تندرو که با شعار اعتدال‌گرایی دولت چندان سازگار نیست.

فرهنگی گفت: هر دوره سیاسی در کشور یک حرکت به جلو است و در واقع کشور را مردم به جلو می‌برند و پس‌رفت عمده نداشته‌ایم.

وی افزود: در دوره‌های مختلف بنا به شرایط اقداماتی انجام شده، پیشرفت‌هایی را شاهد هستیم و البته در هر دوره‌ای نقاط ضعف و قوت وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد نمایندگان استان در مجلس گفت: دوره فعلی نمایندگان به نسبت ادوار گذشته یکی از منسجم‌ترین ادوار نمایندگان است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اعتقاد برخی مردم به چند دسته بودن نمایندگان استانی گفت: بنده چند دستگی و اختلاف را قبول ندارم و تنوع در پیگیری‌ها به نفع استان است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که چندین پروژه دنبال می‌شود احتمال موفقیت در برخی از آن پروژه‌ها بیشتر است.
وی بیان کرد: در عملکرد داخل مجلس نیز یکی از بهترین عملکردها را نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در بین استان‌های کشور دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه پیگیری موضوعات خارج از مجلس نیز مجموع عملکردهای نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی قابل قبول است.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.