• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

بی‌توجهی به ورزش حرفه‌ای بانوان قابل قبول نیست

  • کد خبر : 398
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
بی‌توجهی به ورزش حرفه‌ای بانوان قابل قبول نیست

به کزارش دیار شهریار  سهیلا امیری صبح امروز در سومین جلسه کارگروه تخصصی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برخی مشکلات در قشر حرفه‌ای ورزش بانوان قابل قبول نیست، اظهار داشت: حل این مشکلات و کاهش آنان یک رسالت بزرگ در کارگروه ورزش بانوان استان است. مدیرکل امور بانوان و خانواده آذربایجان‌شرقی افزود: جلب حمایت […]

به کزارش دیار شهریار  سهیلا امیری صبح امروز در سومین جلسه کارگروه تخصصی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برخی مشکلات در قشر حرفه‌ای ورزش بانوان قابل قبول نیست، اظهار داشت: حل این مشکلات و کاهش آنان یک رسالت بزرگ در کارگروه ورزش بانوان استان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده آذربایجان‌شرقی افزود: جلب حمایت شورای شهر و نیز رسانه‌ها از جمله صدا و سیما می‌تواند در کاهش مشکلات موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات زنان در ورزش حرفه‌ای باید به گوش مسئولان برسد و به خصوص در دو رشته مدال‌آور استان در المپیک نیازمند حمایت جدی هستیم.

امیری افزود: مسائل و مشکلات ورزش بانوان اگر به جد مورد بررسی قرار نگیرد طاقت‌فرسا خواهد بود و ورزش بانوان می‌تواند بیش از این در مسیر بالندگی قرار گیرد.

وی افزود: در شورای شهر تبریز بانوان نیز عضویت دارند و می‌توانند مشکلات این بخش را لمس کرده و کمک کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده آذربایجان‌شرقی گفت: انتقال مستقیم مسائل به شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان برای حل مسائل موثر خواهد بود.

وی بانوان ورزشکار را افرادی فرهیخته دانست و گفت: بانوان ورزشکار افرادی توانمند و با انرژی هستند که می‌توانند کارهای موثری انجام بدهند.

امیری خواستار مستند شدن مشکلات ورزش قهرمانی بانوان در رشته‌های مدال‌آور آسیایی شد و گفت: این مشکلات باید به صورت مشخص نوشته شده و منتقل شود تا مسئولان امر در جریان امر قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.