• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

توافق هسته ای انجام شد

  • کد خبر : 429
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
توافق هسته ای انجام شد

عبدالرضا داوری هم در یکی از شبکه های اجتماعی خود نوشت: دوستان مطلع باشید! توافق ایران و ۱+۵ نهایی شده است اما دولتی ها انتشار خبر آن را به دلیل تلاقی با ایام شهادت امام علی(ع) به شب ۲۳ ماه رمضان منتقل کرده اند چون برنامه جشن و سرور دارند. مذاکرات هم اتمام یافته و […]

عبدالرضا داوری هم در یکی از شبکه های اجتماعی خود نوشت:

دوستان مطلع باشید!

توافق ایران و ۱+۵ نهایی شده است اما دولتی ها انتشار خبر آن را به دلیل تلاقی با ایام شهادت امام علی(ع) به شب ۲۳ ماه رمضان منتقل کرده اند چون برنامه جشن و سرور دارند.

مذاکرات هم اتمام یافته و شنیده ام که هم اکنون تیم مذاکره کننده که دیگر کار خاصی ندارند، با خانواده هایشان به وین گردی و به خرید مشغول هستند و برای بازگشت به تهران آماده می شوند.

امروز شنیدم که حسن روحانی هم نطق اعلان توافق خود را ضبط کرده است. برای خیابان ها هم برنامه ریزی کرده اند.

راهپیمایی روز قدس هم داستانی خواهد شد امسال! ضمن آنکه هنوز هم معلوم نیست کدام جمعه روز قدس می شود.

۱۱۲

 

حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، هم در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، نوشت:

گفته می شود با وجود ابهام در رعایت خطوط قرمز، توافق صورت گرفته است و اعلام عمومی آن به بعد از ایام شهادت امیرالمومنین تاخیر افتاده. باورم این نیست هر چند عده ای برای تحققش تلاش می کنند. آنچه در حال حاضر می توان به جرات گفت، طرح فرض های مختلف مساله و نتایجی است که بر آن مترتب میشود.

امید ما بر این است که دولت یازدهم به راحتی این سرمایه اجتماعی ایجاد شده به دست رهبر معظم انقلاب را هزینه نخواهد کرد و برای حفظ و حراست از آن با تمام وجود برای تحقق یک توافق خوب با تعریفی که رهبر انقلاب بارها اعلام کرده اند، تلاش خواهد کرد. اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد و آنچه در روزهای پیش رو محقق می شود، توافق بد و نقض خطوط قرمز تبیین شده و بی توجهی به‌ ملت ایران باشد، از دو حال خارج نیست:

عبور دولت از خطوط قرمز تعیین شده توسط امام خامنه ای به معنای آن است که آقای روحانی از ابتدا به اصول قانون اساسی و اصل ولایت فقیه اعتقادی نداشته و همچنین در شعار ولایتمداری که سر می داد، صادق نبوده و نفاق به خرج داده است و یا به معنای تاثیرپذیری رئیس دولت یازدهم از یک جریان انحرافی است، جریانی که دچار دگردیسی شده و برای نجات خود، به دنبال به مسلخ بردن حقوق ملت و آرمان های امام راحل (ره) و جا انداختن تز سازش در برابر ابرقدرت های ستمگر است.

امضای توافق بدون رعایت خطوط قرمز تصریح شده رهبری، یعنی جریان سازش بیرون از دولت، توانسته بر خلاف نص صریح قانون اساسی و بر خلاف شعارهای ولایت پذیری دولت یازدهم، نظراتش را بر رییس دولت تحمیل کند و معنای هر دو فرض این است که رییس دولت یازدهم، صلاحیت و کفایت سیاسی برای ادامه فعالیت خود را از دست داده است.

البته باور و آرزوی ما تحقق مورد نخست توسط رییس دولت یازدهم است.

ما دستی که پای توافق خوب با همان شرایطی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده اند را امضا کند و یا پای توافق بد را امضا نکند و تن به ذلت ندهد،‌ می بوسیم و همچنین دستی که پای توافق بد و ذلیلانه که خطوط قرمز رهبری معظم انقلاب در آن نقض شده را امضا کند یا چنین توافقی را برای ارائه به امام خامنه ای به ایران بیاورد، می شکنیم.

۱۱۱

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آخرش چی میشه این توافق آخه؟ همه چیزمونو دادیم دیگه دیگه چی میخوان از جونمون این پنج به علاوه یک

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.