• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

حضور در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان اسرائیل است

  • کد خبر : 570
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
حضور در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان اسرائیل است

یدالله قاری زاده فرماندار بستان آباد در  گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار شهریار پیامی را به مناسبت روز جهانی قدس به مردم  شریف بستان آباد صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می کنم و خداوند متعال می خواهم همه ما ار از فیوضات […]

یدالله قاری زاده فرماندار بستان آباد در  گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار شهریار پیامی را به مناسبت روز جهانی قدس به مردم  شریف بستان آباد صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می کنم و خداوند متعال می خواهم همه ما ار از فیوضات این ماه بهره مند گرداند.

بر خود وظیفه میدانم که از امت شهید پرور شهرستان بستان آباد به خاطر حضور در تمامی صحنه های انقلاب  صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و دعوت کنم که تمامی خواهران و برادران مومن در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوریابند.

شرکت در این راهپیمایی ها در واقع اعلام وفاداری به امام امت (ره) و آرمان های ایشان و میثاق مجدد با مقام معظم رهبری (دام ظله)  و شهداست.

شرکت گسترده مردم در راهپیمای روز قدس مشتی محکم بر دهان اسرائیل است و این پیام را به دنبال دارد که ما ذره ای از آرمان های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و تا آخرین لحظه عمرمان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنیم و اسرائیل را دولتی غاصب و نامشروع می دانیم.

از شما عزیزان هم که در راستای انتشار عظمت این رویداد تلاش و کوشش می کنید صمیمانه تشکر می کنم و از خدای متعال برای شما جزای خیر طلب می کنم.

جا دارد در این لحظه های ملکوتی ماه مبارک رمضان به مردم شریف خودمان یادآوری کنم که تیم مذاکره کننده هسته ای را دعا کنند که آنچه مصلحت نظام و مردم است محقق شود. این مجموعه مدت هاست که تلاش های زیادی را برای حفظ حقوق ملت انجام داده است و امیدواریم که به سر منزل مقصود برسند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.