• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مسئولان آموزش عالی مطالبات مقام معظم رهبری را با جدیت دنبال کنند

  • کد خبر : 6703
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
مسئولان آموزش عالی مطالبات مقام معظم رهبری را با جدیت دنبال کنند

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز این شهرستان با اشاره به ضرورت گسترش تقوا در جامعه از خانواده ها ، مساجد و مدارس خواست تا گسترش تقوا در جامعه و به خصوص جوانان را در دستور کار خود قرار دهند. امام جمعه بستان آباد با اشاره […]

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز این شهرستان با اشاره به ضرورت گسترش تقوا در جامعه از خانواده ها ، مساجد و مدارس خواست تا گسترش تقوا در جامعه و به خصوص جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به نزدیک شدن به اربعین امام حسین (ع) گفت: تلاش های امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) حکومت بنی امیه را رسوا کرد و با انتشار پیام نهضت حسینی جامعه بشریت  را بیدار کرد.

وی افزود: هرچه گسترده تر برگزار شدن راهپیمایی ایام اربعین موجب افتخار شیعه و نشر بیشتر فرهنگ شیعه در جهان خواهد بود و در روایات اجر و ثواب فوق العاده ای برای برای پیاده زیارت رفتن سیدالشهدا (س) در این روز وارد شده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد با اشاره به آغاز هفته کتابخوانی و سالروز درگذشت علامه طباطبایی گفت: علامه طباطبایی شخصیت کم نظیری بود کهدر طول حیات با برکتش زحمات زیادی در راه نشر معارف اسلام و شیعه کشید و آثار این بزرگوار از افتخارات اسلام و شیعه است.

وی افزود: متاسفانه سرانه مطالعه در جامعه ما بسیار کم است و جا دارد مسئولین امر به این موضوع بیشتر بیاندیشند.

رضوی ادامه داد: استفاده از ابزارهای تکنولوژی در جای خود بسیار خوب است اما اینکه این ابزار ها سبب شوند تا مطالعه و تحقیق  وتعمق در جامعه کمتر شود اصلا مناسب نیست و جا دارد خانواده ها نسبت به ارتباط فرزندانشان با برخی وسائل ارتباطی از همان ابتدا مدیرت کافی و مناسبی داشته باشند.

رضوی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اساتید دانشگاه پیشرفت های علمی را از افتخارات انقلاب اسلامی در کشور توصیف کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان آموزش عالی مطالبات رهبری انقلاب را با جد و جهد پیگیری کنند.

وی افزود: نباید سرعت رشد علمی کشور کمتر شود و باید در برنامه ریزی های دانشگاه ها نیازهای کشور سنجیده شود و همچنین کار فرهنگی مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه بستان آباد در بخش پایانی خطبه ها با محکوم کردن اشتباه صدا و سیما نسبت به توهین به ترک زبان های کشور توجه جدی مسئولان صداوسیما را در رابطه با حفظ انسجام کشور خواستار شد وگفت: در این شرایط که کشور به انتخاد در برابر دشمنان نیاز دارد اینگونه اشتباهات اصلا سینجیده نیست.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=6703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.