• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مجریان و ناظران انتخابات در کمال بی‌طرفی انجام وظیفه کنند

  • کد خبر : 6984
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
مجریان و ناظران انتخابات در کمال بی‌طرفی انجام وظیفه کنند

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری‌زاده با تاکید بر این که باید رقابت سالم شکل بگیرد و مردم احساس کنند که رای آنها حفظ خواهد شد، افزود: وقتی مردم این حس را داشته باشند که رای آنها در اداره کشور موثر است، با علاقه مندی بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند. وی گفت: یکی از عواملی […]

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری‌زاده با تاکید بر این که باید رقابت سالم شکل بگیرد و مردم احساس کنند که رای آنها حفظ خواهد شد، افزود: وقتی مردم این حس را داشته باشند که رای آنها در اداره کشور موثر است، با علاقه مندی بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی گفت: یکی از عواملی که باعث می‌شود مردم پای صندوق‌های رای بیایند این است که ببینند مجریان انتخابات بی طرف هستند و باید این بی طرفی را در صحنه اجرا نشان دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه  ابتدا باید قانون و آئین نامه‌ انتخابات را خوب بدانیم، افزود: مجریان انتخابات امین مردم هستند وهمه دست‌اندرکاران اجرا و نظارت باید توجه جدی به این موضوع داشته باشند و طوری عمل کنند که در رفتار آنها حقی از کسی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم و قانون‌گرایی از مهمترین مسائل انتخابات است، اظهار کرد: باید خیلی مراقب بود، مجریان و ناظرین انتخابات نباید اجازه دهند تا دشمن از این عرصه بهره‌برداری کنند، برای اینکه انتخابات سالم و قانون‌مند داشته باشیم تعامل و همکاری هیات‌های اجرایی و نظارت  با هم ضرورت دارد.

فرماندار بستان آباد در پایان جلسه  با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات پیش رو چند هدف را تعقیب می‌کند تا منجر به  کاهش مشارکت مردم گردید و برگزاری انتخابات را ناسالم جلوه دهند، افزود: ما باید  شرایط را طوری فراهم کنیم تا مردم حضور پر شور و گسترده ای داشته و اعتماد کامل  واطمینان از حفظ آراء خود داشته باشند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=6984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.