• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تقویت بسیج اوجب واجبات اجتماعی است

  • کد خبر : 7104
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
تقویت بسیج اوجب واجبات اجتماعی است

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ضرورت رعایت تقوا در جامعه دوری از فرهنگ اصیل اهل بیت (ع) را موجب آسیب های فرهنگی برای امعه دانست. وی با اشاره به روایاتی که درباره معامله در بازار وارد شده است گفت: […]

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ضرورت رعایت تقوا در جامعه دوری از فرهنگ اصیل اهل بیت (ع) را موجب آسیب های فرهنگی برای امعه دانست.

وی با اشاره به روایاتی که درباره معامله در بازار وارد شده است گفت: غش در معامله و بی اخلاقی هایی که در فضای خرید و فروش دیده می شود برازنده جامعه اسلامی نیست.

رضوی افزود: حجم بالای چک های پاس نشده در بانک ها و اختلافات مالی که در قوه قضائیه بررسی می شود نشان می دهد ما از فرهنگ اقتصادی اسلام  در جامعه غافل هستیم و نیاز به یک باز طراحی در فضای معاملات و تجارت در جامعه داریم.

امام جمعه بستان آباد با گرامی داشت هفته بسیج ، تقویت بسیج و تفکر بسیجی را اوجب واجبات اجتماعی عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم در مقابل توطئه های دشمنان مقابله کنیم باید فرهنگ بسیجی را در جامعه گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد ادامه داد: کشور ما در منطقه ای حساس در جهان قرار دارد و مابایستی یک ساختار امنیتی مستحکم و داخلی داشته باشیم تا بتواند از تمام ظرفیت مردمی برای نیازهای کشور استفاده کند و بسیج این مسئولیت را به خوبی به دوش کشیده است.

وی افزود: اگر کشورهای منطقه هم ساختاری مانند بسیج در کشورشان داشتند که در راه آرمان های اسلامی با شجاعت می استادند امروز وضعیت بسیاری از کشورهای منطقه به گونه دیگری بود و جا دارد که کشورهای اشلامی منطقه از ایران الگو بگیرند همانگونه که لبنان و عراق و یمن از بسیجیان ایران الگو گرفته اند.

رضوی در پایان با اشاره به حوادث تروریستی  پاریس پیش بینی مقام معظم رهبری در مورد تکفیری ها را یکی از نشانه های درایت رهبر ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به غربی ها هشدار دادند که در آینده ای نزدیک آتش این تکفیری ها دامان خودتان را خواهد گرفت و همین گونه هم شد و حال غربی ها مجبورند با هزینه هایی کلان به مقابله با افرادی بپردازند که خودشان تجهیز  وتقویت کرده اند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=7104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.