• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

تجمع های عزاداری باید نماد وحدت و همدلی شیعیان باشند

  • کد خبر : 7315
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
تجمع های عزاداری باید نماد وحدت و همدلی شیعیان باشند

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار شهریار با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی حضور پرشور و با شکوه مردم بستان آباد را در تجمع هیئت های عزاداری امام حسین (ع) در روز اربعین خواستار شد. امام جمعه بستان آباد گفت: بنده از تمامی […]

به گزارش دیار شهریار سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار شهریار با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی حضور پرشور و با شکوه مردم بستان آباد را در تجمع هیئت های عزاداری امام حسین (ع) در روز اربعین خواستار شد.

امام جمعه بستان آباد گفت: بنده از تمامی عزیزانی که در ایام محرم و در دیگر ایام سال در برگزاری مجالس و محافل مذهبی شهرستان بستان آباد می کوشند کمال تشکر را دارم و قطعا این تلاش های صادقانه مورد توجه و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

رضوی افزود: اکنون در جهان امروز در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به گسترش تعالیم اهل بیت (ع) و نشر فرهنگ دینی نیاز داریم و این عزاداری ها یک فرصت استثنایی برای این منظور است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد گفت: باید دسته جات عزاداری و تجمع هایی که در شهرستان صورت می گیرد نماد وحدت و همدلی شیعیان اهل بیت (ع) باشد و اتحاد و صمیمیت و روح همکاری و تعاون را در مردم ما بیشتر کند تا با برپایی برنامه هایی باشکوه بتوانیم پیام امام حسین (ع) را به مردم دنیا برسانیم.

وی افزود: بنده از روحانیت منطقه و رسانه ها و هر کسی که می تواند پیامی را به مردم منتقل کند می خواهم از ظرفیت مساجد و تریبون ها استفاده کنند و به مردم هشدار دهند و روشنگری کنند تا مبادا عده ای با تک روی و عدم همکاری در برنامه های عمومی شهر وجهه شهر را خراب کنند و مانع از اتحاد دسته جات و مساجد شوند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=7315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.