• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ارتباط با آمریکا خلاف عقلانیت است

  • کد خبر : 7562
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
ارتباط با آمریکا خلاف عقلانیت است

به گزارش دیار شهریار ، حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بستان آباد  با اشاره به  رحلت پیامبر اکرم (ص) به تشریح ابعاد والای شخصیتی آن حضرت پرداخت . وی با اشاره به صفات بی شمار پیامبر اکرم (ص) ، اصلی ترین ویژگی […]

به گزارش دیار شهریار ، حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بستان آباد  با اشاره به  رحلت پیامبر اکرم (ص) به تشریح ابعاد والای شخصیتی آن حضرت پرداخت .

وی با اشاره به صفات بی شمار پیامبر اکرم (ص) ، اصلی ترین ویژگی شخصیتی نبی مکرم اسلام را رحمت للعالمین بودن ایشان دانست و گفت: تمام صفات والای آن حضرت زیر مجموعه ای از رحمت و مهربانی ایشان می باشد.

وی در ادامه اصلی ترین وظیفه و رسالت پیامبر اعظم را نشر فرهنگ محبت و مهربانی در جامعه دانست و افزود: پیامبر اعظم در طول حیات پر برکت خویش نه تنها نسبت به مسلمان و مومنان مهرورزی می کردند بلکه با پیروان دیگر ادیان و  کودکان نیز با محبت رفتار می کردند ، حال چگونه می توان باور کرد حکام کودک کش سعودی که جنایت های فراوانی را در قبال کودکان و مردم مظلوم یمن انجام می دهند پیروان پیامبر اسلام هستند.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های همسوی جبهه ی استکبار جهانی و گروه های تکفیری خاطر نشان کرد :

جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تبلیغات نادرست و گسترده و از طرف دیگر گروه های تکفیری با انجام جنایت های وحشیانه سعی در تخریب چهره واقعی پیامبر اکرم (ص) دارند.

رضوی با اشاره به دومین  نامه ی سرشار از حکمت و دلسوزی مقام معظم رهبری به جوانان غرب خاطر نشان کرد :

حادثه خونبار تروریستی پاریس روزانه در ممالک اسلامی از فلسطین تا افغانستان تکرار می شود و جوامع بشری و بین اللملی هیچ اقدام موثری در جهت مبارزه با تروریست انجام نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد افزود: عامل اصلی گسترش و حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی در جهان آمریکا  و رژیم صهیونیستی می باشد لذا ارتباط با آمریکا کاری محال  و خلاف عقلانیت است.

رضوی افزود : حضرت امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند و از مردم خواستند تا آخرین نفس با آمریکا مبارزه کنند.

رضوی با اشاره به مساله دموکراسی و انتخابات افزود : امروز شاهد این هستیم که آمریکا از کشور هایی حمایت می کند که بزرگترین ناقض حقوق بشر و دموکراسی هستند  ولی جمهوری اسلامی ایران که همواره حامی حقوق بشر و مردم سالاری بوده است به بهانه های واهی آماج حملات رسانه های استکباری بوده است. کشور های استکباری در این راستا همواره در جهت ایجاد اتهام و گمانه زنی های نادرست به روند انتخابات بوده اند

 

 

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=7562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.