• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است

  • کد خبر : 8399
  • ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است

به گزارش دیار شهریار رئیس سازمان دانش آموزی در این مراسم باشکوه ضمن تبریک به مسئولین منطقه ی بستان آباد جهت کسب مقام دوم بین مناطق و نواحی استان در ثبت و راه اندازی تشکل های دانش آموزی پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه گفت : ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی ، تربیت اجتماعی دانش آموزان و […]

به گزارش دیار شهریار رئیس سازمان دانش آموزی در این مراسم باشکوه ضمن تبریک به مسئولین منطقه ی بستان آباد جهت کسب مقام دوم بین مناطق و نواحی استان در ثبت و راه اندازی تشکل های دانش آموزی پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه گفت : ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی ، تربیت اجتماعی دانش آموزان و آموزش مهارت تعامل و تحمل می باشد .

وی دانش آموزان را به قدرشناسی از مربیان و احترام به آنان توصیه نمود . مقدم با تاکید بر توجه جدی به بهداشت بوفه های مدارس گفت : سلامت دانش آموزان با سالم بودن بوفه ها ارتباط مستقیم دارد و عرضه ی مواد غذایی سالم در مدارس تاکید می گردد . وی از دانش آموزان خواست هر گونه تخلف در مورد عرضه ی مواد غذایی در بوفه ها را به سازمان دانش آموزی گزارش نمایند .

سپس تقی نسب معاون این سازمان به تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی پرداخت و موارد لازم برای مربیان و دانش آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه را ارائه نمود .

مدیر آموزش و پرورش منطقه بستان آباد نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول ، با اشاره به مفهوم ربیع که به معنای بهار است ، اظهار امیدواری نمود که این ماه آغاز پیروزی و شادی مسلمانان و پایان جنایات دشمنان اسلام باشد .

فتحی با پرداختن به موضوع پیروزی های هسته ای کشورمان ضمن تبریک این پیروزی ها به ملت شریف ایران ، اثبات حقانیت جمهوری اسلامی و اعتراف نظام سلطه به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای کشورمان را مدیون رهبری های حکیمانه ی مقام معظم رهبری و مقاومت تحسین برانگیز ملت ایران دانست که به دنیا اثبات نمود که ایران اسلامی همان گونه که از ابتدا نیز می گفت هیچ گونه فعالیت منع شده ندارد .

وی در ادامه با اشاره به پاره ای موارد تربیتی ، لزوم برخورد صادقانه و دروغ نگفتن ، عذرخواهی کردن در برابر اشتباهات ، تقویت حس وطن دوستی و عرق ملی در بین تک تک افراد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان ، تقوا پیشه کردن ، یادگیری مهارت های زندگی و مسئولیت پذیر بودن را از جمله ویژگی های ارزشمند و مورد نیاز برای فرزندان این مرز و بوم دانست .

در پایان این مراسم ، دانش آموزان به هنرنمایی پرداخته و سرودهای شادی و انواع تشویق ها را به اجرا در آوردند .

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=8399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.