• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ظرفیت های گردشگری بستان آباد مورد غفلت واقع شده است

  • کد خبر : 9132
  • ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
ظرفیت های گردشگری بستان آباد مورد غفلت واقع شده است

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با بیان اینکه این منطقه دارای ظرفیت های گردشگری و تاریخی است، افزود: سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی و استفاده از توان نهادهای دولتی، منطقه را برای قطب شدن در حوزه گردشگری سوق می دهد. وی با […]

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با بیان اینکه این منطقه دارای ظرفیت های گردشگری و تاریخی است، افزود: سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی و استفاده از توان نهادهای دولتی، منطقه را برای قطب شدن در حوزه گردشگری سوق می دهد.
وی با بیان اینکه متاسفانه گام های اساسی در حوزه گردشگری شهرستان بستان آباد برداشته نشده اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری شهرستان مغفول مانده است و دستگاه های مرتبط با این حوزه باید از توان خود در این راستا استفاده کنند.
فرماندار بستان آباد با ابراز نگرانی از وضعیت آبگرم معدنی بستان آباد و اشکالات بوجود آمده در آن گفت: تا رفع اشکالات موجود از ادامه فعالیت آن جلوگیری خواهد شد.
قاری زاده با اشاره به موقعیت جغرافیایی و مسافر پذیر بودن این شهرستان خواستار رعایت انصاف توسط فروشندگان شد و افزود: با گرانفروشان باید برخورد قانونی صورت گیرد.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی شهرستان بستان آباد خواستار رسیدگی به نظافت سرویس های بهداشتی مساجد و باز نگه داشتن آنها شد و خاطر نشان کرد: نظافت عمومی شهر، مسیر جاده ها و علائم راهنمائی باید توسط دستگاه ها مد نظر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=9132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.