• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قیمت خرید تضمینی سیب زمینی کشاورزان بستان آباد ۳۶۰۰ ریال اعلام شد

  • کد خبر : 95
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
قیمت خرید تضمینی سیب زمینی کشاورزان بستان آباد ۳۶۰۰ ریال اعلام شد

کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان روز پنجشنبه با حضور در جمع خبرنگاران شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در حال پایش آماری در سه شهرستان بستان آباد و عجب شیر و سراب از میزان کاشت محصول سیب زمینی هستیم افزود: در صورت پائین آمدن قیمت سیب زمینی شرکت های تعاونی مبادرت به خرید […]

کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان روز پنجشنبه با حضور در جمع خبرنگاران شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در حال پایش آماری در سه شهرستان بستان آباد و عجب شیر و سراب از میزان کاشت محصول سیب زمینی هستیم افزود: در صورت پائین آمدن قیمت سیب زمینی شرکت های تعاونی مبادرت به خرید این محصول از کشاورزان عزیز خواهند کرد.

مهری از کمک بلاعوض ۸۵ درصدی دولت برای آبیاری تحت فشار در اراضی پایاب سد وحدت شهرستان بستان آباد خبر داد و افزود: در صورتی که کشاورزان اراضی خود را در طرح پایاب سد وحدت به صورت تجمیع شده تحت پوشش آبیاری نوین قرار دهند، ۸۵ درصد کمک بلاعوض دولت و ۱۵ درصد به صورت آورده شخصی و آنهم به صورت وام بانکی کمک خواهد شد.

وی شبکه آبیاری پایاب سد وحدت را بیش از ۶۰۰ هکتار عنوان کرد و افزود: بهره بردران از شبکه پایاب سد وحدت می توانند از فرصت بوجود آمده و با مشارکت در اجرای کامل طرح، زمینه تبدیل شدن اراضی دیم را به آبی فراهم کنند.

وی از کسب رتبه اول شهرستان بستان آباد درآبیاری تحت فشار در سطح آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: شهرستان بستان آباد شش هزار هکتار از اراضی کشاورزی خود را زیر پوشش آبیاری قطره ای و بارانی برده است.

وی افزود: پرونده یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه بستان آباد نیز به تازگی تشکیل شده و در دست نظام مهندسی قرار دارد تا به زیر پوشش آبیاری تحت فشار برود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=95

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.