• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

احترام به والدین و معلم دو رکن مهم تعلیمات اخلاقی اسلام است

  • کد خبر : 16175
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
احترام به والدین و معلم دو رکن مهم تعلیمات اخلاقی اسلام است

به گزارش دیار شهریار هم زمان با گرامی داشت هفته معلم ، زنگ سپاس از معلم با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش  و جمعی از مسولین شهرستان بستان آباد در آموزشگاه نمونه دولتی محدثه نواخته شد. قاری زاده فرماندار بستان آباد در این مراسم با اشاره به آیات سوره ی مبارکه ی الرحمن […]

به گزارش دیار شهریار هم زمان با گرامی داشت هفته معلم ، زنگ سپاس از معلم با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش  و جمعی از مسولین شهرستان بستان آباد در آموزشگاه نمونه دولتی محدثه نواخته شد.
قاری زاده فرماندار بستان آباد در این مراسم با اشاره به آیات سوره ی مبارکه ی الرحمن گفت : خداوند متعال در این سوره قبل از اینکه خود را آفریننده و خالق هستی معرفی نمایند ، به عنوان معلم انسان یاد کرده است و نیز در سوره ی جمعه پیامبران را معلم و روشنگر راه انسانها برشمرده است .

وی با تمسک روایات و احادیث و نیز شیوه و سیره ی زندگی ائمه ی اطهار (ع) به ارزش و جایگاه معلم تاکید کرد و گفت : مقام و منزلت معلم از نظر اسلام بسیار والاست و به هیچ وجه نمی توان شان و بزرگی معلم را به جا آورد .

قاری زاده در بخش پایانی سخنانش به دانش آموزان توصیه کرد که احترام معلمان و نیز والدین خود را نگه دارند و آنان را بهترین دوستان خود بدانند .

فتحی مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز معلم به همکاران ، به تمام معلمان راستین بشریت ادای احترام نمود و آنان را مشعل های هدایت در جهانی مملو از جهالت توصیف کرد .

در پایان این مراسم زنگ « سپاس معلم » به دست دکتر احمد خانلو رئیس شورای شهر بستان آباد به عنوان نماینده جامعه معلمین شهرستان بستان آباد نواخته شد .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=16175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.