• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

از جوانان برگزیده حوزه و دانشگاه تقدیر به عمل آمد

  • کد خبر : 7948
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
از جوانان برگزیده حوزه و دانشگاه تقدیر به عمل آمد

به گزارش دیار شهریار  در این همایش که به همت اداره آموزش و پرورش بستان آباد برگزار شد  با اعطای لوح سپاس و کارت هدیه ، از قبول شدگان برگزیده ی حوزه و دانشگاه ها قدردانی گردید . در ابتدای این مراسم فتحی مدیر آموزش و پرورش بستان آباد  ضمن تبریک روز دانشجو و هفته […]

به گزارش دیار شهریار  در این همایش که به همت اداره آموزش و پرورش بستان آباد برگزار شد  با اعطای لوح سپاس و کارت هدیه ، از قبول شدگان برگزیده ی حوزه و دانشگاه ها قدردانی گردید .

در ابتدای این مراسم فتحی مدیر آموزش و پرورش بستان آباد  ضمن تبریک روز دانشجو و هفته ی پژوهش و نیز قدردانی از زحمات دانشجویان و طلاب جدیدالورود ، اولیا و متولیان آموزش و پرورش از شهرداری و شورای شهر بستان آباد به دلیل همکاری در برگزاری این همایش تشکر کرد.

در این همایش فرماندار بستان آباد قاری زاده داشتن دو بال علم و معرفت را لازمه ی پیشرفت و پرواز به سوی سعادت دانست و گفت : جوانان ما باید مسیر پیشرفت خویش را با راهنمایی معلمان و استادان طی نمایند تا با مجهز شدن به تعهد و تخصص برای جامعه مثمر ثمر واقع شوند .

وی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های دشمنان برای تغییر فرهنگ اسلامی ملت ما به وسیله ی شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی اشاره کرد و به هوشیاری آحاد مردم برای مقابله با توطئه های خطرناک آنان تاکید نمود .

همچنین رضوی امام جمعه ی بستان آباد طی سخنانی به فرمایش امام علی (ع)اشاره نمود و گفت :هیچ کس نزد خداوند کوچک و حقیر نمی شود ، مگر اینکه از کاروان علم و ادب عقب بماند .

حجت الاسلام رضوی اقتدار یک ملت را به معنی داشتن مردمی قوی و دارای سلامت جسمی و روحی با اقتصادی کارا و توان دستیابی به قله های رفیع علوم و فنون دانست و چنین ملتی را پیروز مبارزه با دشمنانش خواند .

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=7948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.