• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

آقای نوری! کاش به فکر مشکلات مردم بستان آباد بودید!

  • کد خبر : 10532
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
آقای نوری!  کاش به فکر مشکلات مردم بستان آباد بودید!

  سرویس سیاسی دیار شهریار/ محمدصادق مرزبان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی مسئولیت خطیری است که هر کسی لیاقت و شایستگی آن راندارد. چرا که نماینده مردم علاوه بر داشتن برخی ویژگی های کلی که در متن قانون آمده است  بایستی برخی روحیات و ظرفیت های فردی را نیز دارا باشد. شخصی که نماینده […]

 

سرویس سیاسی دیار شهریار/ محمدصادق مرزبان

نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی مسئولیت خطیری است که هر کسی لیاقت و شایستگی آن راندارد. چرا که نماینده مردم علاوه بر داشتن برخی ویژگی های کلی که در متن قانون آمده است  بایستی برخی روحیات و ظرفیت های فردی را نیز دارا باشد.

شخصی که نماینده می شود در واقع باید نقشی معنوی را نیز بر عهده بگیرد و درد مردم سرزمین خویش را درد خود بداند و با ملایمات و مشکلات و گرفتاری های آن ها زندگی کند و گاه حتی شب ها از مشکلات منطقه خود نتواند سر آرام بر بالین خواب گذارد.

نماینده صدای رسای یک ملت است. کسی است که باید در کنار پرداختن به مسائل کلان ملی و سیاست گذاری های اصلی در رفع مشکلات و معضلات فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ، ورزشی و .. منطقه خود کوشا باشد و این مستلزم آن است که کسی که نماینده می شود از جنس مردم باشد و سال ها طعم مشکلات و محرومیت های مردم منطقه خود را چشیده باشد.

در ابتدای سال ۹۴ سایت خبری تحلیلی زیتون مصابه ای با جناب آقای نوری نماینده مردم بستان آباد انجام می دهد و در پاره ای از موارد سیاسی نظر ایشان را به عنوان یک نماینده مجلس جویا می شود. یکی از سوالات خبرنگار سایت زیتون درباره تلخ ترین خاطره آقای نوری در سال ۹۳ است.

لینک مصاحبه مهندس نوری با سایت زیتون

شاید نتوان باور کرد اما در کمال ناباوری تلخ ترین خاطره آقای نوری در سال ۹۳ حمله به آقای علی مطهری در شیراز است!

جای بسی تاسف دارد که کسی که خود را نماینده حدود ۱۱۵ هزار نفر جمعیت شهرستان بستان آباد می داند تلخ ترین خاطره او از سال ۹۳ مربوط به علی مطهری است!

آقای نوری! مشکل بیکاری جوانان بستان آباد که هر سال عمیق تر می شود را ندیدید؟  آمار طلاق شهرستان و گسترش مواد مخدر در روستاهای شهرستان بستان آباد را چطور؟!

سری به بنیادهای خیریه شهرستان بزنید تا از کثرت پرونده های افراد نیازمند شهرستان تعجب کنید!

گسترش برخی مفاسد اخلاقی تحت تاثیر تهاجم فرهنگی دشمن که مصادیق بسیار بدی از آن در سال ۹۳ آشکار شد را نشنیدید؟!

چرا به جای تاسف خوردن جهت بی احترامی به آقای مطهری از کم کاری نهادهای فرهنگی شهرستان خودتان تاسف نخوردید و فریاد نزدید؟

با توجه به اینکه سال هاست در ایام انتخابات تمام روستاهای شهرستان را برای سخنرانی و شرکت در مراسمات ختم افراد زیر و رو می کنید به خوبی نسبت به مشکلات روستاهای شهرستان واقفید. آیا بهتر نبود تلخ ترین خاطره شما مربوط به دیدارتان با خانواده یکی از خانواده های نیازمند باشد؟!

آیا می توان گفت شما درد مردم محروم خود را در مجلس و در تریبون هایی که در اختیار دارید فریاد زده اید؟!

نگارنده این متن خدا را گواهی میگیرد که در نوشتن این متن قصد تخریب شما یا حمایت از کاندیدایی دیگر را ندارد  اما به جرات می توان گفت این اظهار نظر شما غیر قابل قبول است و جا دارد در ادامه ایام انتخابات از این اظهار نظر خود ابراز پشیمامی کنید.

جناب مهندس! کسی که در مجلس دنباله رو و گوش به فرمان علی مطهری ها باشد درگیر سیاست بازی های روزمره می شود و نمی تواند تمرکز کافی بر مشکلات منطقه محروم خود داشته باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=10532

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. آقای نوری قزلجه در مجلس نهم در واقع وکیل و نماینده مردم منطقه محروم بستان آباد نبودند بلکه مطیعی و سرباز به تمام معنای آقای دکتر علی مطهری بودند و به هر سمت و سویی که آقای مطهری گرایش کرده اند آقای نوری قزلجه نیز دنباله رو آن بوده اند و نمونه اش مورد اخیر که آقای مطهری که از جمع اصولگرایان جدا و به سمت جناح های اصلاح طلب گرایش نمودند آقای نوری قزلجه نیز پشت سر ایشان از فراکسیون رهروان ولایت و جناح اصولگرایان جدا و به جمع اصلاح طلبان گرایش کردند.
    دوستان جهت توضیحات تکمیلی و آشنایی هرچه بیشتر با عملکرد ضعیف و روحیات سیاسی آقای نوری قزلجه به پروفایل محمدتقی باقری در سایت هم میهن مراجعه نمایید

  2. دیار جان کاش شیرین ترین خاطره اش را هم میگفتین

  3. البته در مورد مطهری هم درست میگویند تلخترین خاطره کتک خوردن آزادی بیان در ایران است

  4. مگر آبها سربالا می روند که قورباغه ابوعطا می خواند؟
    مردم را چه فرض کردید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.