• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

سرریز صنعت استان به سمت بستان آباد است

  • کد خبر : 14571
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
سرریز صنعت استان به سمت بستان آباد است

به گزارش دیار شهریار نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی بستان آباد با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی ، مدیرکل امور مالیاتی استان و فرماندار شهرستان بستان آباد برگزار شد. فرماندار شهرستان بستان آباد در این نشست با بیان اینکه سرریز صنعت استان به سمت بستان آباد است،گفت: در ناحیه صنعتی شهرستان بستان آباد […]

به گزارش دیار شهریار نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی بستان آباد با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی ، مدیرکل امور مالیاتی استان و فرماندار شهرستان بستان آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان بستان آباد در این نشست با بیان اینکه سرریز صنعت استان به سمت بستان آباد است،گفت: در ناحیه صنعتی شهرستان بستان آباد سه شهرک صنعتی با ۲۳۰ واحد تولیدی و بیش از پنج هزار نفر فعال است.
یدالله قاری زاده با بر شمردن برخی از مشکلات شهرک های صنعتی، خواستار رفع آنها شد و افزود: متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی در برخی از شهرک های صنعتی در داشتن راه دسترسی به آزاد راه پیامبر اعظم (ص) ، مشکل دارند.
قاری زاده درون زا بودن ،برون گرایی ، دانش بنیان بودن،انعطاف پذیری و شفاف بودن را از ویژگی های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود منویات مقام معظم رهبری در سال جاری که دغدغه اصلی معظم له بوده مورد توجه مسئولان باشد.
وی، داشتن روحیه جهادی و ایثارو گذشت را لازمه قرار گرفتن در مسیر توسعه همه جانبه کشور عنوان کرد و افزود:دشمن از اقتصاد به عنوان حربه استفاده می کند که باید با تقویت زیر ساخت های اقتصادی روزنه های امیدواری برای دشمنان را ببندیم.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=14571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.