• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

کشتارگاه بستان آباد از نظر بهداشتی و دفع پسماند در حد استاندارد نیست

  • کد خبر : 14738
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کشتارگاه بستان آباد از نظر بهداشتی و دفع پسماند در حد استاندارد نیست

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده در جلسه بررسی وضعیت گشتارگاه شهرستان بستان آباد از وضعیت کنونی کشتارگاه این شهرستان انتقاد کرد و افزود:این کشتارگاه از نظر بهداشتی و دفع پسماندهای دامی در حد استاندارهای معمول نیست. وی با بیان اینکه با سلامتی مردم نمی شود شوخی کرد، افزود: بارها در زمینه وضعیت کشتارگاه […]

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده در جلسه بررسی وضعیت گشتارگاه شهرستان بستان آباد از وضعیت کنونی کشتارگاه این شهرستان انتقاد کرد و افزود:این کشتارگاه از نظر بهداشتی و دفع پسماندهای دامی در حد استاندارهای معمول نیست.
وی با بیان اینکه با سلامتی مردم نمی شود شوخی کرد، افزود: بارها در زمینه وضعیت کشتارگاه تذکر داده شده و نواقص موجود گفته شده ولی شاهد بهبود وضعیت آن نیستیم.
فرماندار بستان آباد از حمایت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد کشتارگاه صنعتی در این شهرستان خبر داد و افزود:به دنبال سرمایه گذار در این حوزه هستیم .
وی با اشاره به اینکه در برخی از روستاهای این شهرستان کشتار دام به صورت سنتی اجرا می شود ، از مسئولان بهداشتی و دامی خواست نظارت کافی بر این موضوع داشته باشند.
وی به تبعات رعایت نکردن کشتار به صورت بهداشتی در این جلسه نیز اشاره کرد و افزود:اگر مشکلی در این زمینه بوجود آید تبعات آن دامنگیر مسئولان خواهد بود.
قاری زاده گفت:بر سر اجرای وظایف خود با کسی تعارف نداریم و تک تک دستگاه ها باید در این رابطه به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=14738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.