• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

رعایت بی‌طرفی به‌ عنوان اصل انتخاباتی در آذربایجان شرقی مدنظر باشد

  • کد خبر : 1615
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۶
رعایت بی‌طرفی به‌ عنوان اصل انتخاباتی در آذربایجان شرقی مدنظر باشد

به گزارش دیار شهریار به نقل از تسنیم رضا استاد‌ رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: با وجود گروه تروریستی داعش، مرزهای کشورهای همسایه همانند، عراق، یمن، ترکیه و سوریه در آستانه گسستگی قرار گرفته است. مدیرکل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: کشور ما همواره در مبارزه […]

به گزارش دیار شهریار به نقل از تسنیم رضا استاد‌ رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: با وجود گروه تروریستی داعش، مرزهای کشورهای همسایه همانند، عراق، یمن، ترکیه و سوریه در آستانه گسستگی قرار گرفته است.

مدیرکل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: کشور ما همواره در مبارزه با تروریسم پیشقدم بوده و حُسن ایران در مقایسه با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس، امنیت فراگیر در کشور است که قابل مقایسه با کشورهای خاورمیانه نیست.

استاد رحیمی با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ درصد رای مردم در انتخابات خاموش است، افزود: ۴۰ درصد از آرای مردم در گرو حزب‌های اصلاح طلبان و اصولگرایان است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، گفت: نباید جناح‌ها و حزب‌ها با تخریب یکدیگر در انتخابات سبب دو دستگی در کشور شوند و برگزاری انتخابات سالم از دغدغه‌های دولت یازدهم است.

مدیرکل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید براینکه کارکنان دولت از حمایت نامزدهای خاص در انتخابات پرهیز کنند، تصریح کرد: رعایت بی‌طرفی به‌عنوان مهمترین اصل انتخاباتی در دستور کار قرار گیرد‌ و با مسئولان و مدیرانی که به هر صورتی در انتخابات دخالت کنند برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=1615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.