• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

تکمیل پروژه پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر سعید آباد ضروری است

  • کد خبر : 17319
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۵۴
تکمیل پروژه پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر سعید آباد ضروری است

به گزارش دیار شهریار محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد و بخش تیکمه داش در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ضمن دیدار و گفتگو به بررسی مسائل و موضوعات این جمعیت در حوزه انتخابیه خود پرداخت. هلال احمر را خانه خود می دانیم نماینده مردم شهرستان بستان […]

به گزارش دیار شهریار محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد و بخش تیکمه داش در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ضمن دیدار و گفتگو به بررسی مسائل و موضوعات این جمعیت در حوزه انتخابیه خود پرداخت.

هلال احمر را خانه خود می دانیم

نماینده مردم شهرستان بستان آباد و بخش تیکمه داش در مجلس با تجلیل از خدمات گسترده هلال احمر به مصدومان حوادث گفت: ما هلال احمر را خانه خود می دانیم و در جهت رفع مشکلات و پیشرفت آن از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم کرد و همواره در کنار هلال احمر خواهیم بود.

وحدتی ادامه داد: با توجه به نیمه تمام بودن پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمردر  شمالغرب کشور واقع در منطقه سعید آباد بستان آباد، انشاالله در سالجاری بر اساس سیاستهای دولت مبنی بر اتمام پرژه های نیمه تمام، این پروژه هم به مرحله بهره برداری برسد.

نماینده بستان آباد با استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های نیمه تمام در دست اجرا خاطر نشان شد: راه اندازی کارخانه آب معدنی در پایگاه پشتیبانی سعید آباد بعلت دارا بودن شرایط لازم  مقرون بصرفه بوده و برای تامین بخشی از بودجه مورد نیاز هلال احمر مثمر ثمر خواهد بود.

هلال احمر نیازمند توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تقدیر از توجه  نماینده مردم بستان آباد به هلال احمر گفت:  جمعیت هلال احمر یک دستگاه عام المنفعه خدمت رسان بوده  و نیازمند حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه نیازمند حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.

سعید کنعانی در ادامه گزارشی از روند احداث بزرگترین پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر در  شمالغرب کشور واقع در منطقه سعید آباد بستان آباد ارائه کرد و خواستار کمک نمایندگان آذربایجان شرقی و شهرستان بستان آباد برای اتمام این پروژه بزرگ شد.

گفتنی است در پایان این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی و معاونان این جمعیت نیز حضور داشتند، محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با پر کردن فرم و پوشیدن لباس بعضویت داوطلبان هلال احمر در آمد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=17319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.