• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

۱۰۰ تیم در مسابقات جام رمضان بستان آباد رقابت می کنند

  • کد خبر : 182
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
۱۰۰ تیم در مسابقات جام رمضان بستان آباد رقابت می کنند

به گزارش دیار شهریار حسین ابراهیمی روز یکشنبه با بیان اینکه مسابقات امسال در رده های سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در رشته های ورزشی فوتسال، پینگ پنگ والیبال برگزار می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه مسابقات با برنامه ریزی های انجام شده در […]

به گزارش دیار شهریار حسین ابراهیمی روز یکشنبه با بیان اینکه مسابقات امسال در رده های سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در رشته های ورزشی فوتسال، پینگ پنگ والیبال برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه مسابقات با برنامه ریزی های انجام شده در سالن های ورزشی شهر بستان آباد برگزار می شود، یادآور شد: برنامه ریزی ها طوری انجام شده که خارج از وقت نماز و مسجد و در ساعت ۳۰/۲۲ دقیقه شروع شود.

ابراهیمی از فعالیت ۲۹ هیئت ورزشی در شهرستان بستان آباد خبر داد و اظهار داشت: در سال های اخیر رویکرد اداره ورزش و جوانان به سمت شناسائی نخبه های ورزشی در تمامی رشته های ورزشی بوده به طوریکه در این شهرستان در رشته های کیوکشن و وشو و پاورلیفتینگ و کاراته قهرمانان استانی و ملی و جهانی داریم.

وی از استقبال جوانان بستان آبادی از رشته های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: تنها از شروع تعطیلات تابستانی در این شهرستان برای یکهزار و ۵۰۰ نفر بیمه ورزشی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید برای اوقات فراغت فرزندان خود برنامه ریزی کنند، اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان بستان آباد برنامه های فرهنگی و ورزشی برای تعطیلات تابستانی تدارک دیده که والدین با مراجعه به این اداره می توانند از نظرات کارشناسان در این خصوص استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.