• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

هیچکونه کوتاهی در انجام وظایف دستگاه ها قابل قبول نیست

  • کد خبر : 19081
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
هیچکونه کوتاهی در انجام وظایف دستگاه ها قابل قبول نیست

بدر شکوهی روز یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه در این شهرستان روغن موتورهای تقلبی توسط برخی از کارگاه های محلی تولید و بسته بندی می شود، خواستار بازرسی و نظارت دقیق بر آنها شد. وی گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۴ پرونده قاچاق کالا در شهرستان رسیدگی شده […]

بدر شکوهی روز یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه در این شهرستان روغن موتورهای تقلبی توسط برخی از کارگاه های محلی تولید و بسته بندی می شود، خواستار بازرسی و نظارت دقیق بر آنها شد.
وی گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۴ پرونده قاچاق کالا در شهرستان رسیدگی شده و متهمان آنها بیش از شش میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال جریمه شده اند.
شکوهی با اشاره به شناسایی و برنامه ریزی برای آسیب های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: شهرستان بستان آباد با موقعیت جغرافیایی خاص در ترانزیت کالا، نیازمند نظارت و بازرسی دقیق از سوی دستگاه های متولی است.

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی صحیح برای استفاده از  ظرفیت های بی نظیر شهرستان بستان آباد  گفت: با یک برنامه هدفمند و حساب شده می توان توسعه پایدار را برای این شهرستان رقم زد و جا برای کم کاری وجود ندارد و بایستی به صورت جهادی و همه جانبه به تلاش و کوشش بپردازیم.
وی هم افزایی بین نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان در مسئله مبارزه با قاچاق کالا را مهم عنوان کرد و خواستار دوری از بخشی نگری در این رابطه شد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=19081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.