• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

۱۵ مدرسه در شهرستان نیاز به نوسازی دارد

  • کد خبر : 19913
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
۱۵ مدرسه در شهرستان نیاز به نوسازی دارد

به گزارش دیار شهریار علی بدر شکوهی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد با اشاره به برگزاری جشنواره های خیران مدرسه ساز، اظهار کرد: با ورود خیران تحول خوبی در مدرسه سازی این منطقه روی داده و نیازمند استفاده بیشتر از ظرفیت آنان هستیم. وی با تاکید بر توجه به مهندسی […]

به گزارش دیار شهریار علی بدر شکوهی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد با اشاره به برگزاری جشنواره های خیران مدرسه ساز، اظهار کرد: با ورود خیران تحول خوبی در مدرسه سازی این منطقه روی داده و نیازمند استفاده بیشتر از ظرفیت آنان هستیم.
وی با تاکید بر توجه به مهندسی فرهنگی و اینکه آموزش و پرورش مسیر توسعه هر کشوری را هموار می کند، خاطر نشان کرد: سنگ بنای توسعه از مهد کودک ها و دبستان شروع می شود، بنابراین آموزش و پرورش نسبت به آموزش در این مقاطع باید جدیت بیشتری داشته باشد.
فرماندار بستان آباد خواستار توجه به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شد و افزود: غنی سازی ها نباید به وقت گذرانی تبدیل شده و در پایان بی نتیجه باشند.
رئیس شورای آموزش و پرورش بستان آباد وجود بعضی از مشکلات را زاییده نبود مدیریت و برنامه ریزی کارشناسی و اصولی برخی مسئولان در طول دوره خدمت عنوان کرد.
وی خواستار توجه به بهداشت عمومی در مدارس شد و از جاری شدن فاضلاب خانگی در محدوده یکی از مدارس شهر بستان آباد انتقاد کرد و گفت: دستگاه های متولی برای حل این مشکل اقدام سریع کنند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=19913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.