• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری ضروری است

  • کد خبر : 20059
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۱۲
تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری ضروری است

به گزارش دیار شهریار  بدر شکوهی روز شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان به سند تدبیر و توسعه بستان آباد اشاره کرد و افزود: تلاش برای تامین زیر ساخت ها به واسطه سند تدبیر و توسعه شهرستان باید با جلب مشارکت های مردمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی همراه باشد. وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش دیار شهریار  بدر شکوهی روز شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان به سند تدبیر و توسعه بستان آباد اشاره کرد و افزود: تلاش برای تامین زیر ساخت ها به واسطه سند تدبیر و توسعه شهرستان باید با جلب مشارکت های مردمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی همراه باشد.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسب شهرستان زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کرده است، افزود: فرصت سوزی دستگاه های اجرایی قابل قبول نیست و مسئولانی که توانایی همسو شدن با سیاست های اقتصاد مقاومتی را ندارد، خود را کنار بکشند.
بدرشکوهی، ورود جهادی در موضوع اقتصاد مقاومتی را خواستار شد و افزود: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد کشور و حمایت دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی، وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی را دو چندان کرده است.
وی اشاره ای به خام فروشی محصولات تولیدی شهرستان نیز داشت و افزود: این شهرستان با داشتن ظرفیت های کم نظیر در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری فاقد صنایع تبدیلی بوده و نیازمند جذب سرمایه های بخش خصوصی است.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=20059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.