• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
رئیس اداره ورزش و جوانان بستان آباد:

مجمع خیرین ورزش در بستان آباد تشکیل می شود

  • کد خبر : 26934
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
مجمع خیرین ورزش در بستان آباد تشکیل می شود

ابراهیمی از ضرورت تشکیل مجمع خیرین ورزش در بستان آباد گفت و افزود: در جذب کمک های مالی بخش خصوصی نیازمند همکاری بیشتر مسئولان هستیم.

به گزارش دیار شهریار حسین ابراهیمی رئیس اداره ورزش وجوانان بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با دیار شهریار با اشاره به برنامه های متنوعی که در هفته تربیت بدنی برگزار شد گفت: اداره ورزش و جوانان در طول این هفته سعی کرد تا با اجرای برنامه های مختلف در روستاها و بخش های مختلف شهرستان به قدر امکانات موجود از زحمات ورزشکاران قدردانی کند و امر ورزش را گرامی بدارد.

وی افزود: برگزاری مراسم  زنگ ورزش صبحگاهی در هنرستان شهید قاضی ، برگزاری مسابقات والیبال ، برگزاری جام مهر با مساعدت بخشدار تیکمه داش ، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، حضور در مدرسه کودکان  استثنایی و برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان استثنایی با همکاری آموزش و پرورش ، غبارروبی مزار شهدا با حضور و مشارکت هیئت های ورزشی ، برگزاری همایش پیاده روی بانوان و تقدیر از بانوان نمونه ورزشکار ، حضور در کمپ ترک اعتیاد استاد شهریار سعید آباد و برگزاری مسابقات ورزشی  برای افراد کمپ با همکاری هیئت بدنسازی و پاور لیفتینگ، برگزاری همایش ازدواج در مدارس زینبیه و  فاطمیه با حضور اساتید استانی ، و برگزاری مسابقات فوتبال مدافعان حرم با شرکت ۱۰ تیم از شهرستان از جمله فعالیت های انجام شده در طول هفته تربیت بدنی بوده است.

ابراهیمی افزود: همچنین در این هفته ورزشکاران و هیئت های ورزشی دیدار صمیمانه ای با فرماندار بستان آباد داشتند که مشکلات و موانع موجود را در یک جلسه بسیار مفید و صمیمی با فرماندار بستان آباد مهندس شکوهی در میان گذاشتند.

ابراهیمی در ادامه با تقدیر از حمایت های فرماندار ، امام جمعه و نماینده شهرستان بستان آباد از ورزش و ورزشکاران گفت: در بخش ورزش مشکلاتی داریم که نیازمند همت جدی مسئولان است.

وی افزود: نبود استادیوم ورزشی و زمین چمن مناسب ، نبود سالن ورزشی و امکانات کافی برای رشته های رزمی که در سطح قهرمانی فعالیت دارند و مشکلات مالی در تامین هزینه های هیئت های ورزشی از جمله مهمترین مشکلات بخش ورزش است.

ابراهیمی از ضرورت تشکیل مجمع خیرین ورزش در بستان آباد گفت و افزود: در جذب کمک های مالی بخش خصوصی نیازمند همکاری بیشتر مسئولان هستیم و اگر کارخانه های صنعتی موجود در حوزه شهرستان برای حضور در بخش ورزش ترغیب شوند بخش بسیار بزرگی از مشکلات هیئت های ورزشی حل خواهد شد.

وی گفت: ۳ مورد سالن نیمه کاره در روستاهای عین الدین ، قره بابا و کردکندی داریم که برای تکمیل آن ها نیازمند بودجه های عمرانی کافی هستیم و امیدواریم در صورت تامین مالی کافی در دهه فجر امسال شاهد افتتاح سالن ورزشی روستای قره بابا باشیم.

ابراهیمی از رسانه های شهرستان خواست تا با ترویج امر ورزش زمینه فراگیر شدن هرچه بیشتر ورزش را در بین جوانان و خانواده ها فراهم کنند.

وی افزود: ورزش یک عامل مهم در افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با برخی ناهنجاری ها در جامعه است بنابراین انتظار می رود که نگاه مردم و مسئولین به این امر جدی باشد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=26934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.