• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
امام جمعه بستان آباد:

حضور در راهپیمائی روز ۱۳ آبان وظیفه شرعی و ملی است

  • کد خبر : 27008
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
حضور در راهپیمائی روز ۱۳ آبان وظیفه شرعی و ملی است

امام جمعه بستان آباد حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را وظیفه شرعی و ملی خواند و گفت: در این روز مناسبت های بزرگی اتفاق افتاده و مردم باید با حضور پررنگ تر در صحنه، ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار را بار دیگر نشان دهند.

به گزارش دیار شهریار حجت اسلام سید رضا رضوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بستان آباد با اشاره به شهادت حسین فهمیده اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد هنرنمایی بهترین جوانان برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های انقلاب بوده ایم.
وی با بیان اینکه حسین فهمیده الگویی برای جوانان کشورمان است خاطر نشان کرد: امروز تهاجم نرم فرهنگی دشمن این قشر از جامعه را بیشتر مورد هدف قرار داده و لازم است جوانان در برابر این هجمه ها هوشیار باشند.
وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ شاهد ترور شخصیت های اسلامی و علمی توسط استکبار و استعمار جهانی و منافقانو در راس آنها صهیونیست ها بوده ایم افزود: هادت الین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبائی نمونه ای روشن از این ترورها است.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به واقعه کربلا که تنها با گذشت ۵۰ سال از رحلت پیامبر اسلام روی داد افزود: متاسفانه عدم بصیرت و جایگزین شدن ضد ارزش ها به جای ارزش های اسلامی و انتخاب فاسق ترین افراد برای مسوولیت در حکومت اسلامی باعث به شهادت رسیدن امام حسین و یارانش شد.
وی افزود: در طول تاریخ نشان داده شده هر وقت در مسند حکومت افراد غیر الهی بوده اند ضرر و زیان جبران ناپذیری به اسلام وارد آمده است.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=27008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.