• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

از رسوخ مواد مخدر در بین خانواده های سالم باید جلوگیری شود

  • کد خبر : 2869
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
از رسوخ مواد مخدر در بین خانواده های سالم باید جلوگیری شود

به گزارش دیار شهریار فرماندار بستان آباد در این جلسه از شیوع اعتیاد در بین جوانان و رو به افزایش بودن درصد گرایش آنان به این پدیده خانمانسوز ابراز نگرانی کرد و آن را زنگ خطری برای همه مسئولان خصوصا اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر دانست. قاری زاده از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر […]

به گزارش دیار شهریار فرماندار بستان آباد در این جلسه از شیوع اعتیاد در بین جوانان و رو به افزایش بودن درصد گرایش آنان به این پدیده خانمانسوز ابراز نگرانی کرد و آن را زنگ خطری برای همه مسئولان خصوصا اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر دانست.

قاری زاده از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر خواست تا تمام همت و تلاش خود را برآن دارند تا از رسوخ مواد مخدر در بین افراد سالم و خانواده های سالم جلوگیری کنند و برای پیشگری از آن برنامه ریزی شود.

فرماندار بستان آباد با بیان اینکه  باید روحیه نقد پذیری و نقد خود را داشته باشیم، افزود: آنچه مهم است این است که باید واقعیت اعتیاد در جامعه را پذیرفت و نسبت به مدیریت آن اقدام کرد.

وی افزود: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

قاری زاده همچنین ابراز داشت : فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر خصوصاً مواد صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروههای مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است .

وی همچنین خطاب به اعضای شورای فرهنگی شهرستان اظهار داشت: مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت، آگاه سازی و اطلاع رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند و برنامه ریزی های لازم در جهت  فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی برای جوانان و بالا بردن روحیه نشاط در آن ها انجام شود.

فرماندار بستان آباد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : تسهیلات اشتغالزایی به معتادانی که ترک اعتیاد کنند، و پاک بودن آنها پس از مدتی اثبات شود اعطا  شود تا به عرصه اقتصادی جامعه باز گردند و بتوانند در جامعه جایگاه قبلی خود را پیدا کنند.

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=2869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خب جلوگیری کنید آقای فرماندار چه کسی باید جلوگیری کند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.