• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
امام جمعه بستان آباد :

بزرگترین و عظیم ترین سرمایه ی هر ملت قشر جوان فرهیخته و تحصیل کرده است

  • کد خبر : 31538
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
بزرگترین و عظیم ترین سرمایه ی هر ملت قشر جوان فرهیخته و تحصیل کرده است

به گزارش دیار شهریار رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد ضمن تبریک این روز گفت : دانش ، دانشگاه و دانشجو یک جایگاه ممتاز و والایی در جامعه دارد که الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این مسئله  روز به روز موردتوجه […]

به گزارش دیار شهریار رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد ضمن تبریک این روز گفت : دانش ، دانشگاه و دانشجو یک جایگاه ممتاز و والایی در جامعه دارد که الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این مسئله  روز به روز موردتوجه بیشتر واقع می شود .

رضوی ادامه داد : ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲روز شهامت ، روز غیرت ، روز بیداری ، روز دشمن شناسی و دشمن ستیزی است و آن روز رژیم شاهنشاهی از ترس دانشجویان عزیز ، دانشگاه تهران را مورد هجوم و حمله قرار داده و در نتیجه ۳ نفر از عزیزترین دانشجویان باشهامت را به شهادت رسانده و ده ها نفر را زخمی و دستگیر کردند .

امام جمعه بستان آباد یاد آور شد : عمل صالح هیچ وقت ضایع نمی شود و آن روز رژیم شاه و آمریکای جنایتکار چنین خیال کردند که نفس ها خفه شده و ماجرا از بین رفته است اما واقعیت این است که شهادت مرحوم شریعت رضوی ، گنجی ، بزرگ نیا و شهادت دانشجویان شجاع و غیرتمند به یک وسیله و ابزار و کانون خیر و برکت تبدیل شد و همچنین بهانه ای هم شد هر سال سالروز شهادت آن شهدای عزیز را روز تجلیل از تمامی دانشجویان عزیز شودو این همان برکات خون شهدای عزیز و همان آثار تمام نشدنی غیرت و شهامت غیور مردان سال ۱۳۳۲ است که به یمن و برکت و یاد بود آن شهدا و نهضت مقدس در کل مملکت مراسماتی در این خصوص برگزار می شود تا از مقام دانش و دانشجو تجلیل و قدردانی شود تا کل جامعه  عظمت دانشجو را بازنگری کند و هم در جامعه در این باره تجدید نظر شود و همچنین نسل های آتی بدانند یکی از کانون های شروع حرکت های آزادی بخش دانشگاه ها هستند .

وی ادامه داد : بزرگترین و عظیم ترین سرمایه ی هر ملت قشر جوان فرهیخته و تحصیل کرده است .

رضوی تصریح کرد : سرچشمه ی بزگت ترین و پر افتخارترین کار های ما  دانشگاه ها و حوزه ها هستند و دانشگاه ها امید جامعه و دانشجویان امید مردم جامعه هستند .

امام جمعه بستان آباد در ادامه افزود : گوهر ارزشمند دانش یک حقیقتی است که جایگاه انبیاء را از فرش به عرش تبدیل کرده است .

امام جمعه بستان آباد تاکید کرد : این را بدانید و مطمئن باشید که نا امید شیطان است و نا امید کنندگان شیطان صفت ها هستند و ایادی و عوامل شیطان در داخل و خارج کشور در تلاش هستند روحیه ی علم و دانش را سم پاشی کرده و پیشرفت را از دستمان بگیرند و باید در مقابل چنین حیله هایی آگاه بوده و مقابله کنیم .

لازم به ذکر است در پایان این برنامه از  دانشجویان نمونه و همچنین از آقای امیر فیروزمند و خانم کفیلی به عنوان کارمند نمونه تجلیل شد .

 

 

 

 

 

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.