• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
فرهنگی

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی بستان‌آباد در سال ٩٧ برگزار شد

  • کد خبر : 32699
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی بستان‌آباد در سال ٩٧ برگزار شد

نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی در ارتقاء فرهنگ و آسیب‌زدایی فرهنگی مهم ارزیابی بوده و باید صورتجلسات را عملیاتی کرد

به گزارش دیارشهریار ، امام جمعه شهرستان بستان آباد در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی بستان‌آباد نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی را در ارتقاء فرهنگ و آسیب‌زدایی فرهنگی مهم ارزیابی کرده و بر عملیاتی کردن صورتجلسات این جلسه مهم تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به این نکته که ریشه عمده مشکلات جامعه ما را می‌توان در مسائل فرهنگی واجتماعی پیدا کرد، افزود: حتی مشکلات مربوط به معیشت مردم مربوط به مسائل فرهنگی می‌باشد.

سیدعلی موسوی‌حسینی، فرماندار بستان‌آباد نیز با اشاره به نقش جلسات شورای فرهنگ عمومی در اصلاح مسائل اجتماعی و فرهنگی، اجتناب از جزیره‌ای عمل کردن و انجام کار به صورت ستادی و مشارکتی را به مسئولین شهرستان توصیه کرده و اعلام کرد: با توجه به درپیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری جشن ویژه انقلاب اسلامی در شهرستان یک ضرورت است.

وی، شهرستان بستان آباد را شهری پر ظرفیت در حوزه بومگردی دانسته و از انتخاب ۶ روستا در هر یک از بخش‌های مرکزی و تیکمه‌داش به صورت پایلوت و همچنین از توجه ویژه سرمایه‌گذاران جهت ترویج فرهنگ بوم گردی در شهرستان بستان آباد خبر داد.

علی بشارت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان‌آباد در این جلسه، بحث بوم‌گردی و گردشگری را از مولفه‌های بسیار مهم در دنیای امروزی دانسته و گفت: اگر مصداق واقعی این امر مهم را در تاریخ شهرستان بستان آباد بررسی کنیم به دو جشنواره مهم خسته قاسم و یک روز با حیدربابای شهریار می‌رسیم که در سال‌های ١٣٩٣و ١٣٩۵ در بخش تیکمه‌‌داش و روستای خشکناب برگزار گردید و مقدمات سفر هزاران نفر از گردشگران را به شهرستان بستان‌ آباد و حومه فراهم کرد.
انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=32699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.