• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اگر روزی کسی نگاه چپ به کشور کند همان پوتین‌های نظامی‌ام را خواهم پوشید

  • کد خبر : 3506
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
اگر روزی کسی نگاه چپ به کشور کند همان پوتین‌های نظامی‌ام را خواهم پوشید

به گزارش دیار شهریار اسماعیل جبارزاده  در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی که در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه جای خالی شهدا با هیچ چیزی قابل پر شدن نیست، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس عزیزانی را از دست دادیم که خلاء وجودی آنان پر نخواهد شد. استاندار آذربایجان شرقی با […]

به گزارش دیار شهریار اسماعیل جبارزاده  در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی که در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه جای خالی شهدا با هیچ چیزی قابل پر شدن نیست، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس عزیزانی را از دست دادیم که خلاء وجودی آنان پر نخواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا محوریت داشته است، گفت: لشکر همیشه پیروز و پر افتخار مسئولیت این نمایشگاه را داشته است و بر اساس پیشنهاد مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز و تصمیم شورای اداری استان نمایشگاه دفاع مقدس همه ساله در این محل و با هزینه خود شرکت نمایشگاه‌ای بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

شیوه مدیریتی در آذربایجان شرقی بر اساس سیره شهدا است

جبارزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر کشور یادآور شد: زنده نگه داشتن رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مقاومت آنان هدف اصلی برگزاری برنامه‌های نمایشگاهی این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل جنگ نیروهای مقاومت ارتشی به علت خیانت‌های بنی‌صدر قادر به مقاومت علمی و منطقی نبودند و این در حالی بود که تجهیزات نظامی ارتش نیز محدود بود.

استاندار آذربایجا‌ن‌شرقی گفت: آنچه در دفاع مقدس رخ داد تجلی اراده لشکریان اسلام بود و آنان با ایمان و روحیه و عشق به اسلام و انقلاب جنگ را مدیریت کرده و به پیروزی رسانیدند.

وی تاکید کرد: در پایان دفاع مقدس و برای اولین بار در طول تاریخ بدون تسلیم کردن حتی یک وجب از خاک کشور به نتیجه و پیروزی رسید و اگر امروز هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم وظیفه داریم تا آن سال‌های عزت بخش را به یاد داشته باشیم .

موفقیت در جنگ نرم همان شیوه مدیریتی دفاع مقدس را می‌طلبد

جبارزاده گفت: اگر امروز نیز بخواهیم عزت‌مندانه زندگی کنیم جنگ ما و رویارویی با استکبار ادامه خواهد داشت و اگر بخواهیم در جنگ نرم موفق باشیم باید همان شیوه مدیریتی هشت سال دفاع مقدس را  به کار ببندیم و همان شیوه مدیریتی خواهد توانست کشورمان را در برابر تجاوز بیگانگان مصون نگه دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسداشت ارزش‌های اسلامی را رسالت مسئولان می‌دانند به خاطر رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس و ضرورت حرکت در همان منش و خط است و اگر آن روش دفاعی و مدیریتی دفاع مقدس فراموش شود موفق نخواهیم بود.

جبارزاده تاکید کرد: در بدو ورود به استان با مسئولان استانی عهد کردیم تا همان روش و منش شهدا را در اداره استان به کار ببندیم و در دو سال گذشته بیشترین همایش‌ها و برنامه‌های برای گرامیداشت شهدا برگزار شده و برنامه‌های مختلف برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شده است.

وی گفت: این هفته را به عنوان هفته بررسی عملکرد یکسال گذشته قرار خواهیم داد و هر هفته شیوه‌های مدیریتی را استخراج و تطبیق خواهیم داد و بررسی خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رفتار نیک با زیر دستان شاخص دیگر مدیریتی آقا مهدی بود، دهها روش مدیریتی دیگر از این قبیل را باید استخراج کرده و عمل کنیم. از معاونت توسعه انسانی می‌خواهم که کمیته‌ای را برای پیگیری روش‌های مدیریتی شهدا و اصلاح نظام اداری تشکیل دهند. در این صورت اگر روز قیامت منِ جبارزاده مورد مواخذه قرار بگیرد حجت بر من تمام خواهد بود زیرا که روش‌های مدیریتی شهدا را دیدم.

باید نسبت به بیت‌المال حساس باشیم

استاندار آذربایجان‌شرقی بر عملیاتی کردن سیره شهدا در آئین‌نامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدایی چون مهدی باکری باشیم باید نسبت به بیت‌المال حساسیت داشته باشیم و کرامت انسانی مراجعان را نیز مورد توجه قرار دهیم.

جبارزاده گفت: اگر استکبار جهانی پای میز مذاکره می‌نشیند می‌دانند که ملت ایران درس ایستادگی را از امام حسین آموخته و در میدان جنگ خواهد ایستاد.

وی گفت: به نظامیان قول می‌دهم اگر روزی کسی نگاه چپ به کشور نگاه کند همان پوتین‌های نظامی‌ام را خواهم پوشید و در خدمت فرماندهان نظامی خواهم بود. ما مدیران استان، همان بسیجیان لشگر عاشورا هستیم.

وی گفت: هفته قبل شورای امنیت کشور تشکیل جلسه داده و سه نفر از مسئولان استانی برای عملکرد حوزه امنیتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=3506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.